۰
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
بخشدار مرکزی نیمروز خبر داد؛

افتتاح 11 طرح به ارزش20 میلیارد ریال در هفته دولت

بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیمروز گفت: یازده طرح عمرانی شامل ساخت پارک بوستان و آسفالت و بهسازی کوچه های روستایی با هزینه بالغ بر 20 میلیارد ریال در در ششمین روز هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان نیمروز افتتاح شد.
ی
ی
یدالله شعیبی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ اظهار کرد: سه پارک بوستان در روستاهای فقیر لشکری، پلگی بزی، شهید محبعلی سارانی با یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساخت این پارک بوستان های کوچک برای روستائیان که فرزندانشان دسترسی به پارک های شهرها و وساییل بازی را ندارند نمود عدالت اجتماعی است و باعث دلگرم شدن مردم به ماندن در روستاها می شود.

بخشدار بخش مرکزی نیمروز ادامه داد: بهسازی معابر در این 9 روستا  باعث تغییر چهره برخی از روستاها، احساس آبادانی و توسعه، حتی مهاجرت معکوس خواهد شد که ساخت آن ها  با همکاری بنیاد مسکن با پرداخت سه چهارم هزینه های ساخت جاده ها از جمله، اعطای قیر یارانه ای انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:در بعضی از روستاها از جمله روستای حجت آباد بهسازی و آسفالت معابر صد درصد انجام شده، در بین معابر روستایی در دو روستای شریف آباد و روستای درویشان برای بهسازی معابر از بتن استفاده کردیم.

شعیبی در پایان گفت: در هفته دولت امسال تعداد 14 پروژه با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال افتتاح می شود که امید میرود در امسال با تزریق اعتبارات بتوانیم پروژه های بیشتری را انجام دهیم.
 
 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428590
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی