۰
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
آخرین حربه اطلاح طلبان برای کسب آرا روحانی؛

ماموریت دهیاران در جذب رای مردم بیسواد روستاها

یکی ار روشها ی جمع آوری رای اصلاح طلبان در روستاها که در سطح وسیعی در حال گسترش است دولت هراسی به غیر از دولت روحانی است .
اصلاح
اصلاح
به گزارش پایگاه خبری ندای هیرمند؛ دولت روحانی که این روزها در تنگنای انتخاباتی قرار گرفته است به روشهای گوناگون سعی دارد به رای روستائیان در دور ترین نقاط دست یابد .
در این مسیر از  دولتی ها با استفاده از جایگاه و مقام خود در ادارات و سازمانها  بهره برداری لازم را به با اینگونه روشهای ور پیش گرفته اند . 
یکی ار این روشها که در سطح وسیعی در حال گسترش است دولت هراسی به غیر از دولت روحانی است .
 شنیده هاحکایت از آن دارد که دهیاران از سوی فرمانداری ها ماموریت یافته اند تا مردم روستای تحت نفوذ خود را مدیریت نموده و از حربه دولت هراسی غیر از روحانی استفاده کنند.
 آنها مردم را اینگونه متقاعد به رای دادن به روحانی  می کنند  که  آنچه از اول انقلاب مشخص است هر رئیس جمهور باید یک دوره ۸ ساله رئیس جمهوری ایران باشد و این دوره هم‌ طبق برنامه  همینگونه خواهد بود پس اگر ما در روستا به شخص دیگری غیر از  روحانی رای بدیهم روستای ما شناسایی و در  صورت  پیروزی روحانی در انتخابات و رئیس جمهور شدن  دیگر از  اعتبار  دهیاری ها وسایر کمکها خبری نخواهد بود.
یا اینکه اصلاح طلبان صاحب اعتبار در دولت با تشکیل جلسات خصوصی بین دهیاران آنان را به خداوند قسم می دهند که مردم را متقاعد کنند به روحانی رای بدهند در غیر این صورت تهدید را در دستور کار خود قرار دهند.
این روشی  است که به طرزی عجیب دردستور کار قرار گرفته ودر  حال گسترش در بین مردم و روستانشینان است و حتی در برخی مواقع مردم را قسم می دهند که به روحانی رای دهید .
اینک  آنچه در روستاها شاهد هستیم کاهش پروژهای عمرانی در دولت یازدهم است که با  تخصیص اعتبار   در مسیرهایی غیر از آبادی روستا  هزینه  و از این اعتبارات تنها بخش اندکی در اختیار دهیاران قرار میگیرد  که ایشان  نیز از ترس برکناری  نمی توانند از حق خود و مردم دفاع کنند .
در حالی که مردم با وعده وعید های هفته گانه ،ماهانه و سالانه مسئولان در بازگشائی  بازارچه های مرزی  چشم انتظار محقق شدن آن‌از سوی دلتمردانی هستند که این روزها سخت به دنبال یارگیری و جمع آوری رای بنفع  سبد آرای روحانی هستند .
در حقیقت باید گفت ، دهیاران در مصادره کامل فرمانداری ها قرار دارند که قدرت تصمیم گیری و اختیار از آنان در تمام‌زمینه ها  سلب شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427077
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی