۰
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶

آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است/ گزینه های نظامی در برابر گزینه روی میز مردم هیچ ارزشی ندارد

مردم استان پهناور سیستان وبلوچستان از اولین ساعات آغاز رای گیری حضور پرشوری را رقم زده و با این حضور گسترده خود مشتی محکم بر دهن یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب زدند.
س
س
  به گزارش ندای هیرمند به نقل از  عصرهامون، مسئولان و مدیران استان سیستان و بلوچستان در کنار مردم پای صندوق های رای حاضر شدند.
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از آغازین ساعات رای گیری حضور حداکثری دارند افزود: با توصیه هایی که مقام رهبری داشتند و اینکه مراجع حضور در پای صندوق های رای را یک تکلیف شرعی اعلام کردند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف شرعی تکلیف قانونی نیز است تصریح کرد: مردم پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند تا دشمنان نظام مثل همیشه نا امید شوند.
شهریاری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باعث می شود که دشمنان انقلاب بدانند که مردم پای انقلاب و نظام ایستادند و هوس نمی کنند که درباره گزینه های نظامی حرفی بزنند چون می دانند که مردم گزینه های مردمی روی میز دارند که گزینه های نظامی هیچ جایگاه و ارزشی ندارد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات صندوق های رای افزود: متاسفانه در تماس های متعددی که از صبح از وی مردم داشتیم ابراز نارضایتی داشتند و عنوان کردند که به جای اینکه رای گیری راس ساعت ۸ شروع شود راس ساعت انجام نشده که این کم توجهی مسئولین را نشان می دهد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری راس ساعت ۸ صبح رای خود را در صندوق انداختند و در شهری مثل زاهدان از خیلی جاها تماس گرفتند که هنوز صندوق ها فعال نشده است و جای اعتراض هم دارد که از مسئولین اعتراض کنند.

حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را نوید بخش دانست و گفت: این دوره از انتخابات از همان ساعات اولیه با استقبال گسترده مردم همراه است بگونه ای که اکثر مراکز رای گیری با ازدحام جمعیت مواجه است.
وی افزود: امروز مردم با انگیزه و قصد قربت الی الله و ادای تکلیف برای شرکت در انتخابات پای صندوق های رای آمده که این حضور برای کشور نوید بخش است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در ادامه از حضور همیشه در صحنه ملت به ویژه مردم سیستان وبلوچستان کمال تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم این خطه از کشور همیشه یاری گر نظام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

راهداری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات عالی و رقابتی است افزود: ان شاء الله حضور گسترده مردم در انتخابات باعث خوشحالی رهبر انقلاب شود.
وی ادامه داد: انتخابات از زمان امام راحل (ره) واجب است و همه باید حضور داشته باشند .
راهداری با بیان اینکه نگاه دشمنان امروز به ایران است تصریح کرد: هرگاه حضور مردم در صحنه کم می شود توقع و طمع دشمنان بیشتر می شود لذا ما باید نگاه کنیم که دشمنان مملکت به دنبال چه هستند و ما ضد آن رفتار کنیم.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان در خصوص مشکلات روند انتخابات افزود: از صبح تا کنون به سه مرکز اخذ رای مراجعه کردیم اما شعبه باقر العلوم خراب است و شعبه دیگری هم تا ساعت ۸:۳۰ هنوز شروع به کار نکرده بود و اینجا هم که ازدیاد است مردم آمدند ولی متاسفانه مسئولین کند کاری می کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به حضور گسترده  و حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: هر چه زمان بیشتر سپری می شد حضور مردم در صف های اخذ رای بیشتر نمایان می شود که این حضور مردم نشانه وحدت و پیوند بیش از پیش مردم با نظام و ولایت است.
مولوی نظیراحمد سلامی ادامه داد: همگان باید برای دادن رای پای صندوق ها اعلام حضور کنند زیرا این مهم یک وظیفه دینی و امانتی الهی است که در سرنوشت کشور مهم است و از طرفی نیز دشمنان را در اهداف شومشان مایوس می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان قصد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات کشور را دارد، ادامه داد: این حضور گسترده برای دوستان نوید بخش است اما برای دشمنان مایوس کننده لذا دشمنان هرچه در این خصوص تلاش می کنند که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای بازدارند، بی فایده است چرا که امسال نیز مردم با حضور حداکثری به مثل سنوات قبل پایبندی خود را با نظام به همگان نشان خواهند داد
خبرنگاران این پایگاه خبری برای ثبت و انعکاس حماسه عظیم 29 اردیبهشت ، به حوزه های انتخابی سطح شهر رفته و با برخی از رای دهندگان گفت و گو و مصاحبه می کنند.
سلیمانی یکی از شهروندان زاهدان که از آغازین ساعات رای گیری در ستاد های اخذ رای حاضر شده بود به خبرنگار عصرهامون گفت:انسان وقتی قصد کار خیری دارد باید در همان ساعات اولیه انجام دهد.
وی از شهروندان خواست تا با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنانی بزنند که لحظه شماری می کنند تا صندوق های اخذ رای خالی بماند.
شهروند دیگری با بیان اینکه آمده ام تا رئیس جمهوری انتخاب کنم که به فکر مردم باشد و تنها به فکر جمع کردن مادیات برای خود نباشد تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند مشتی بر دهان دشمنان اسلام باشد که مردم ما خود برای کشورشان تصمیم می گیرند.
کوشافر اولین رای دهنده حاضر در شعبه ارشاد اسلامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: حضور در پای صندوق های رای وظیفه ملی ملت ایران است زیرا با این انتخاب سرنوشت چهار سال کشور رقم می خورد.
وی این حضور را نشانه وحدت، اتحا و انسجام مردم دانست و گفت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب جوانان زیادی جان خود را فدا کردند بر همین اساس ما وظیفه داریم با انتخاب فردی اصلح و باتقوا در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده تا مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار ستیز بزنیم.
کوشا فر با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه انتخابات گفت: نبود امکاناتی از قبیل خودکار، لیست اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری و اعضای شورای شهر باعث نارضایتی شهروندان زاهدانی در برخی مراکز اخذ رای می باشد.  اسماعیل حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخابات قابل تحسین است، اظهار داشت: مردم حضور خود در پای صندوق های رای را یک وظیفه شرعی دانسته بر همین اساس با هوشیاری اقدام به انتخاب کاندید اصلح کرده زیرا با این انتخاب سرنوشت چهار سال مملکت رقم می خورد.
وی با اشاره به نبود لیست نامزدهای ریاست جمهوری و اعضای شورای شهر در برخی از مراکز اخذ رای گفت: نصب این لیست از کارهای مهمی بوده که باید قبل از حضور مردم در پای صندوق های رای بر روی دیوارها نصب می شد اما از صبح امروز مردم در شعبه اخذ رای ارشاد اسلامی سرگردان هستند و برخی با ابراز نارضایتی لیست ها را خط زده در صندوق ها می اندازند. سربندی اولین رای اولی حاضر در شعبه اخذ رای اداره ارشاد اسلامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی برای اثبات پایبندی به انقلاب و نظام باید در پای صندوق های رای حاضر شد برهمین اساس خوشحالم که امسال به سن تکلیف سیاسی رسیده و حق دخالت در سرنوشت کشورم  را دارم.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم زاهدان در پای صندوق های رای گفت: اگر کاندیدها با مردم صادق باشند مطمئن باشید مردم نیز از آنها پشتیبانی و حمایت می کنند.   حضور پر شور خاشی ها در پای صندوق‌های رأی شهروندان خاشی نیز امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه در آغازین ساعات اولیه رای گیری برای ادای تکلیف دینی خود به پای صندوق های رای آمدند.
 

 
در این میان حضور جوانان بویژه رای اولی ها دوشادوش خانواده خود جلوه ای خاص به این حضور گسترده داده است. این مردم آمده اند تا باری دیگر همانند سالهای گذشته حماسه بزرگ سیاسی را رقم زنند و ثابت کنند که مردم ایران خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و هرگز به عناصر بیگانه حق دخالت در این سرنوشت عظیم و حساس را نخواهند داد.
اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان خاش می‌گذرد ناتوان است ولی نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.
 

 
صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان خاش رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.
 

 
امروز مساجد و مدارس مراکز أخذ رای مملو از جمعیت است، جمعیتی که برای تایین سرنوشت کشور و ‌برای کوری چشم دشمنان رای‌های خود را به صندوق‌های أخذ رای می‌اندازند.
 

 
مردم شهرستان خاش امروز آمدند تا اعلام کنند همواره پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم بود
در این میان برخی از مسئولین شهرستان خاش نیز در آغازین ساعات اولیه شروع انتخابات در کنار دیگر مردم در شعب اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند. و از همه مردم خواستند که کار رای را به ساعات آخر وقت قانونی رای گیری موکول نکنند..
 

 
امروز هر فردی انتخاب خود را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرده است و مردم باید با رعایت حقوق یکدیگر و طرفدارانشان بدون اینکه مشکلی پیش بیاید همبستگی و اقتدار خود به دشمنان اسلام و کشورمان نشان دهند.
 
حضور در پای صندوق رای حضو در پای خاکریز مبارزه با دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با حضور در پای صندوق رای شهرستان زابل اظهار کرد: استکبار جهانی ثانیه شماری می کند تا ملت ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شود و سنگر انقلاب را خالی کند.

وی افزود: مردم با حضور چشمگیر در انتخابات مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها می زنند بنابراین مردم همان گونه که به آرامی رای می دهند پس از اعلام نتایج آرا نیز به آرامی از کاندیداهای رای آورده حمایت کنند.

حجت الاسلام کیخا تصریح کرد: امیدواریم پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری هر کس رای آورد سایر کاندیداها به او تبریک گفته و مردم هم بدانند هر اسمی که از صندوق در آید نماینده تمام مردم می باشد.

وی ادامه داد: مناظره ها و فضاهای تبلیغاتی ایجاد شده قابل تحسیم است چرا که زوایای مختلف شخصیتی و کاری کاندیداها در مناظرات قابل رویت می شود که روند آن رضایت بخش بود چرا که مردم با کارنامه و برنامه آن ها آشنا شدند.
 
انگشت های وحدت مرزداران میرجاوه پای برگه های رأی
یکی از این نوجوانان رای اولی در گفت وگو با خبرنگار لادیز بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تعیین سرنوشت کشورم سهیم هستم، امروز با دوستانم آمده ام تا بار دیگر به تمام جهانیان ثابت کنیم ایران و ایرانی تا جان در بدن دارد از کشورش دفاع خواهد کرد، هر انگشت که به پای برگه های رأی زده می شود در کنار هم مشت محکمی می شود بر دهان دشمنان این مرزو بوم.
 

 
نوجوان دیگری می گوید: ما بچه های ایران، خود کشورمان را می سازیم نیازی به بیگانگان و غرب نداریم.
وی ادامه داد: از اینکه می توانم در تعیین سرنوشت خودم و کشورم دخیل باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم فردی که رییس جمهور خواهد شد به مشکلات نوجوانان و جوانان رسیدگی کنند و برای آبادانی کشور و شکوفایی اقتصاد تلاش کند.
 

 
یکی از جوانان میرجاوه نیز می گوید: شهدا رفتند تا ما بتوانیم با آسودگی و در امنیت زندگی کنیم، آن ها جانشان را در راه این مرزو بوم گذاشتند و کمترین کاری که ما می توانیم در قبال این همه رشادت و از خود گذشتگی داشته باشیم این است که به آن ها ثابت کنیم پاسدار خونشان هستیم و برای مملکت خود هر کاری انجام خواهیم داد و من آمدم تا وظیفه ام را در قبال شهدا و وطنم انجام داده باشم.
 

 
پیرمردی که با فرزندانش پای صندوق های رای آمده، حضور در انتخابات را نعمتی بزرگ دانست و بیان کرد: وظیفه شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم خودمان باید آینده سیاسی کشورمان را بسازیم، رییس جمهور آینده باید دغدغه مردم و جوانان را داشته باشد و فکری برای اشتغال جوانان بکند.
وی افزود: اینکه بنشینیم و تماشاگر باشیم چیزی را درست نمی کند خود باید سرنوشت و آینده کشورمان را بسازیم، رای دادن وظیفه هر ایرانیست اگر کسی در انتخابات شرکت نکند حق خود را ضایع کرده است و این حضور مشت محکمی است بر دهان کسانی که قصد دخالت در امور کشورمان دارند.
 

 
 انتخابات نمایش اقتدار همبستگی ملی و قدرت واقعی مردم ایران و گامی برای توسعه کشور است و  هویت روح و معنایش را در تعهد خالصانه ملت در برابر نظام جمهوری اسلامی باز می یابد ، بدون شک مرزداران میرجاوه این بار نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات حماسه ای دیگر را رقم می زنند که در بلندای تاریخ این سرزمین حک خواهد شد.
 
آرای مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب است حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: شرکت در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و شکوه ملی است و این حضور نشانگر بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است.
وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت می رسانند و  با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که ثمره آن تضمین و پایداری نظام، و امنیت و آرامش ملت است و مردم می توانند با شرکت در انتخابات علاوه بر انجام تکلیف الهی، در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.
 

 انتهای پیام/3028
کد مطلب: 427220
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی