۰
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳

حمله یک سایت منتصب به جریان اصلاح طلبان به کاندیدای منتخب مردم

برخی از سایت های منتصب به اصلاح طلبان برای تخریب یک کاندیدا که موج عظیمی از جمعیت سیستانی همراه وی بوده و سران و طوایف بزرگ سیستان هر روز از وی  حمایت خود را اعلام می کنند به فضای مجازی پناه آورده و اذهان عمومی را مورد سوءاستفاده قرار داده اند .
اصلاح طلبان
اصلاح طلبان
به گزارش ندای هیرمند؛با نزدیک شدن به  حماسه 7 اسفند تب داغ تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی بسیار داغ شده است و شور حال خاصی را در فضای عمومی  بخشیده است.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این سال ها برخی ها علاوه بر تبلیغات سنتی فضای مجازی را برای معرفی کاندیدا و تبلیغات برگزیده اند که با توجه به میزان علاقه مردم به این فضاها میتوان نقطه قوتی برای نامزدهای انتخاباتی باشد.
در این میان برخی از سایت های وابسته به جریان اصلاح طلبان برخی از چارچوب های تبلیغاتی را زیر پا گذاشته اند و استارت تخریب یک نماینده را در فضای مجازی رقم زده اند که در جای خود بی نظیر و به دور از اخلاقیات اسلامی می باشد.
از آنجایی که این روزها در فضای مجازی به شدت شایعات و تخریب ها قوت گرفته است برخی از سایت های منتصب به اصلاح طلبان برای تخریب یک کاندیدا که موج عظیمی از جمعیت سیستانی همراه وی بوده و سران و طوایف بزرگ سیستان هر روز از وی  حمایت خود را اعلام می کنند به فضای مجازی پناه آورده و اذهان عمومی را مورد سوءاستفاده قرار داده اند .
این سایت اصلاح طلب چنین انتخابی را نادرست خوانده و آن را سرخوردگی  و نارضایتی مردم دانسته است، این مطلب به گونه ای مورد انتشار قرار گرفته است چندی پیش برای جلب توجه بیشتر برخی از نامزدهای انتخاباتی مورد حمایت اصلاح طلبان ،با نصب بنر با عنوان حمایت طایفه های بزرگ سیستان اذهان عمومی تشویش نموده است.
این سایت فضای نا امنی های چند سال گذشته استان را به دکتردهمرده نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ربط می دهد و مدعی است که :
شروع نا امنی و حاکم شدن فضای امنیتی در استان در دوره استانداری دکتر دهمرده بود و استاندار بعنوان ریاست شورای تامین استان و رویکرد مناسب میتوانست نقشی بسزا در کاهش آن داشته باشد. با جابجایی ایشان از استانداری سیستان و بلوچستان علیرغم تحولات منطقه ای که می توانست با تشدید فرقه گرایی شرایط بدتر شود اما سیر نزولی ناامنی با تلاش دستگاه های امنیتی و در راس آن استاندار بعنوان ریاست شورای تامین استان و هوشیاری مردم روند کاهشی داشته و مهمتر از همه سیر تفکرات بسمت همگرایی و ثبات و امنیت جایی برای رویش گروهک ها باقی نگذاشت. در بستر نا امنی های دوره استانداری آقای دهمرده بود که با توجیه ساخت دیوار مرزی منطقه سیستان را در فقر و بیکاری برد و گرد فقر و بیکاری را بر شهر نشاند و املاک و همه داشته ها را در سیستان بی ارزش کرد و کوچ را تنها راه فرار ساخت. بیم آن میرود که تاریخ بر علیه مظلومان منطقه دوباره تکرار شود و شرایط بدتر از گذشته گردد.
 
با نشر چنین مطالبی بی شک نمی توان اذهان عمومی را فریب داد زیرا با توجه به بالا رفتن سطح درک و آگاهی مردم فهیم سیستان، آنها به درستی می دانند که چه کسانی برای آبادانی سیستان تلاش کرده اند و چه کسانی بی تدبیری خود را ثابت نموده است.
 
بی گمان فعالیت های دکتر حبیب الله دهمرده استان دار سابق استان های کرمان ،سیستان و بلوچستان و لرستان بر کسی پوشیده نیست، در چنین شرایطی در آستانه انتخابات هیچگاه کار پسندیده ای نبوده که بر ضد یک نماینده مطالبی مورد انتشار قرار گیرد زیرا به دور از اخلاق اسلامی و انتخاباتی است . 
کد مطلب: 423334
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی