۰
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
امام جمعه زهک:

مذاکره با آمریکا ظلمی به مردم و جوانان ایران بود

حجت الاسلام خدری گفت: مذاکره با آمریکا ظلمی بود به ملت و جوانان ایران اسلامی ، اهل قلم نیز امروزه نباید به راحتی از کنار این مسئله بگذرند زیرا این مذاکره ما را به خانه اول بازگردانده است.
امام جمعه زهک حجت الاسلام خدری
امام جمعه زهک حجت الاسلام خدری
 حجت الاسلام حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک در گفتگو با ندای هیرمند؛ بیان داشت: قرار بود با اولین امضای برجام همه ی تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود، اما امروز همان آقایانی که این ادعا را داشتند خودشان نیز از گفتگو در خصوص برجام شرم می کنند.
وی افزود: مذاکره با آمریکا ظلمی بود به ملت و جوانان ایران اسلامی ، اهل قلم نیز امروزه نباید به راحتی از کنار این مسئله بگذرند زیرا این مذاکره ما را به خانه اول بازگردانده است.
حجت الاسلام خدری عنوان کرد: دولتی که به آمریکا خوشبین بوده است اکنون باید پاسخگوی وجدان خود و همچنین مردم ایران اسلامی باشد،دولتی که به آمریکایی ها امتیاز و اعتبار داده اند اکنون نباید سکوت کند.
امام جمعه شهرستان زهک تصریح کرد: طبق قراری که از ابتدا داشتند قرار بود اگر آمریکا دوباره ایران را پس از برجام تحریم کند برخورد انقلابی با آنان داشته باشیم اما تنها چند شرکت که ارتباطی با امریکا ندارد را ما تحریم کرده ایم که هیچگونه اثری بر آنها نخواهد داشت.
 وی همچنین گفت: اکنون نیز باید با آمریکایی ها انقلابی برخورد کرد زیرا قرآن می فرماید با همه ی توان در برابر دشمن باید ایستاد.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426919
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی