۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
امام جمعه زهک:

نظارت بر فضای مجازی توسط والدین باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود

امام جمعه زهک گفت: آنچه که امروز می تواند ؛ نوجوانان را در منجلاب فضای مجازی قرار دهد؛ عدم نظارت بر تلفن های همراه آنان است.
نظارت بر فضای مجازی توسط والدین باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود
حجت الاسلام حسن خدری در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند ؛گفت: یکی از پدیده های نوین در عصر امروزی پدیده فضای مجازیست که با پیدایش این فضا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز افزایش یافته است.
وی افزود: هر فضایی در جامعه خطرات خود را دارد، لذا توجه و نظارت والدین بر فرزندان و همچنین نظارت مسئولین بر فضای مجازی امری واجب و حیاتی در جامعه اسلامی است.
امام جمعه شهرستان زهک خاطرنشان کرد: آنچه که امروز می تواند ؛ نوجوانان را در منجلاب فضای مجازی قرار دهد؛ عدم نظارت بر تلفن های همراه آنان است، وسیله ارتباطی که می تواند انواع خطرات را برای یک نوجوان ایرانی به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام خدری تصریح کرد: در فضای مجازی، خانم های جوان باید بیشتر مراقبت کنند، بسیاری از، سوء استفاده هایی که در این فضا شکل می گیرد به وسیله تهدید به انتشار عکس های خصوصی افراد است.
وی همچنین گفت: نوجوانان از بازی هایی که بر روی افکار آنان تاثیر می گذارد، تا حد امکان دوری کنند تا در آینده این بازی ها برای آنان دردسرساز نشود.
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 429235
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی