۰
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
بخشدار بخش مرکزی:

حق الزحمه لایروبی انهار پرداخت نشده است/مسیر ارتباطی روستای سنجرانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد

شهریاری گفت: محور اصلی ارتباطی روستای سنجرانی از وضعیت نامناسبی قرار دارد و اداره راه و شهرسازی در بازسازی این مسیر اقدام کند، نیمی از مسیر توسط سیلاب ابتدای سال تخریب شده است و پیشبینی می شود با سیلاب بعدی باقی مانده مسیر نیز با تخریب رو به رو شود.
جاده سنجرانی
جاده سنجرانی
به گزارش ندای هیرمند؛ نشست مردم و مسئولین باحضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و معتمدین و ریش سفیدان روستای سنجرانی برگزار شد.
در این نشست حسین شهریاری بخشدار بخش مرکزی شهرستان هیرمند اظهار داشت: در روستای سنجرانی روشنایی همه معابر انجام شده است و اخیراً تخصیص اعتبار ساخت زمین چمن مصنویی به تایید اداره ورزش و جوانان رسیده است  تا جوانان این روستا بتوانند بهترین استفاده را از امکانات ورزشی داشته باشند.
وی در خصوص مشکلات روستای مرزی سنجرانی گفت: محور اصلی ارتباطی روستای سنجرانی از وضعیت نامناسبی قرار دارد و اداره راه و شهرسازی در بازسازی این مسیر اقدام کند، نیمی از مسیر توسط سیلاب ابتدای سال تخریب شده است و پیشبینی می شود با سیلاب بعدی باقی مانده مسیر نیز با تخریب رو به رو شود.
شهریاری خاطرنشان کرد: سرعت پایین شبکه اینترنتی یکی از مشکلات دیگر مردم در این روستا است، عدم پوشش شبکه های دیجیتالی نیز در این روستا امکان پذیر نیست، این امکانات در حالی در روستای سنجرانی فاقد استفاده مانده است که در مردم کشور افغانستان امروزه از نسل 6 تلفن های همراه در حال استفاده هستند.
وی افزود: یکی از مشکلات دیگر مردم ارسال به موقع سوخت نفت سفید است فروشندگی ها سوخت درخواست می دهند اما از انبار های شرکت نفت به موقع توزیع نمی شود و مردم بسیاری را در فصل زمستان بدون نفت باقی گذاشته است ،لایروبی انهار نیز در سال گذشته توسط مردم انجام شده است که هنوز حق الزحمه آنان پرداخت نشده است.
بخشدار بخش مرکزی یاد آور شد: در روستای مرزی سنجرانی شهرستان هیرمند همراه اول به بدترین شکل ممکن آنتن دهی دارد، در بخش مرکزی تلفن های  ثابت  واگذار نمی شود تا مردم از ADSL استفاده کنند، زیر ساخت ها اگر محیا است واگذاری خطوط تلفن را در روستا ها نیز محیا سازند.
وی خاطرنشان کرد: روستای سنجرانی یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان هیرمند است لذا میطلبد که یک شعبه اداره پست بانک نیز در این شهرستان راه اندازی شود تا مردم بتوانند در صرف هزینه ها صرفه جویی کنند .
انتهای پیام/
کد مطلب: 426357

آشنا
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای مرعشی.خداقوت...قابل توجه حضرتعالی 4سال است که مهد قرآن امام حسن مجتبی در روستای قرقری از توابع شهرستان هیرمند درحال فعالیت است .اینکه هیچ توجهی از هیچ نهادی نشده جدا ولی یک بار نشده که حضرتعالی وهمکاران محترم یک خط گزارش در این مورد ننوشتین.الان مهد قرآنی در شهرهیرمندشروع به فعالیت کرده گزارش چندسطری و.....البته حق باشهری ها هستش.......
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی