۰
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
با پیگیری های ندای هیرمند:

عملیات بازسازی پل روستای سنجرانی در سال جدید کلید می خورد

پس از پیگیری های سایت خبری ندای هیرمند در خصوص تخریب 50 درصدی پل  و خیابان ورودی روستای سنجرانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از قول بازسازی دوباره پل خبر داد.
روستای سنجرانی
روستای سنجرانی
به گزارش ندای هیرمند؛پس از پیگیری های سایت خبری ندای هیرمند در خصوص تخریب 50 درصدی پل  و خیابان ورودی روستای سنجرانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از قول بازسازی دوباره پل خبر داد.
محمد علی فقیهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: پل روستای سنجرانی که در ورودی این شهر قرار دارد بار ها توسط سیل آب هایی که از این رودخانه عبور می کند مورد تخریب قرار گرفته است.
وی افزود:  ما در سال های گذشته نیز بر اثر این تخریب ها،پل را مورد بازسازی قرار داده ایم اما متاسفانه قصه تکراری سیل آب ها همچنان ادامه دارد و باعث تخریب این پل می شود.
فقیهی بیان داشت : پس از تخریب های مکرر این پل بیانه ای به امور آب ارسال کرده ایم تا با احداث دیوار بتنی در کناره های رود بتوان از تخریب دوباره پل و خیابان اصلی روستای سنجرانی جلوگیری کرد، اما متاسفانه اداره امور آب چنین عملیاتی را تا کنون آغاز نکرده است تا همچنان مشکلات این پل ادامه داشته باشد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند تصریح کرد: با ارسال مشکلات پل روستای سنجرانی به ستاد حوادث استان ، منتظر موافقت نامه ای از این سازمان هستیم تا بعد از پایان سال 94 بتوانیم این پل رو دوباره احیا نماییم.
وی ادامه داد: پس از اتمام تعمیرات پل، آن را به فرمانداری هیرمند تحویل داده تا فرمانداری اداره امورات آب را وادار به کشیدن دیوار بتنی نماید زیرا اگر این کار انجام نشود باید دوباره شاهد تخریب این پل باشیم.
 
 
کد مطلب: 423506
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی