۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
همزمان با هفته وحدت؛

بیمارستان صحرایی فوق تخصصی شهید باکری در شهرستان هیرمند افتتاح شد

بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سرلشکر شهید مهدی باکری در محل بیمارستان شهدای هیرمند به همت بهداری رزمی شمالغرب نزسا و قرارگاه قدس جنوب شرق افتتاح شد.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
به گزارش ندای هیرمند؛ بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سرلشکر شهید مهدی باکری در محل بیمارستان شهدای هیرمند به همت بهداری رزمی شمالغرب نزسا و قرارگاه قدس جنوب شرق افتتاح شد.
سردار عادل رازقی فام فرمانده مرکز بهداری شمالغرب نیروی زمینی سپاه در گفتگو با ندای هیرمند اظهار داشت: بیمارستان صحرایی سرلشکر شهید مهندس مهدی باکری از امروز به مدت یک هفته در محل بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند دایر است.
وی افزود : در این بیمارستان تمامی واحد های یک بیمارستان تخصصی راه اندازی شده است و 35 درمانگاه تخصصی به همراه متخصصین رشته های مختلف در بیمارستان صحرایی شهید باکری حضور دارند.
سردار رازقی فام تصریح کرد:  تعداد 64 تخت بیمارستانی آماده شده است که تمامی خدمات تشخیصی از جمله آزمایشگاه، سونوگرافی ،رادیولوژی ، اپتومتری و اکوکاردیو آماده ارائه خدمات می باشد.
وی همچنین افزود: اعمال جراحی سنگین و سبک در این بیمارستان انجام خواهد گرفت در خود بیمارستان نیز بخش های بستری برای آقایان و خانم ها و اتاق های ICU و CCU  مستقر هستند ، دندان پزشکی نیز به تعداد چهار یونیت فعال به همراه سه اتاق عمل راه اندازی شده است که برای مردم خدمات ارائه دهند.
فرمانده مرکز بهداری شمالغرب نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: توفیقی حاصل شده است تا در کنار مردم خون گرم و شهید پرور شهرستان مرزی هیرمند حضور پیدا کنیم و بتوانیم خادم خوبی برای این مردم ولایت مدار باشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425977
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی