۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه :

استقرار بیمارستان صحرایی تخصصی بقیه الله اعظم (عج) تهران در شهرستان هیرمند

فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: پیشبینی می شود که پزشکان متخصص بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) تهران به 6 هزار نفر را تا روز جمعه خدمات رسانی کنند.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
سرهنگ پاسدار غلامعلی کفاش در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند گفت: گروه جهادی پزشکان متخصص بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) تهران صبح دیروز فعالیت خود را در بیمارستان شهدای هیرمند آغاز کردند.
وی افزود: پیشبینی می شود که پزشکان متخصص بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) تهران به 6 هزار نفر را تا روز جمعه خدمات رسانی کنند.

سرهنگ کفاش، پزشکان بیمارستان صحرایی مستقر در شهرستان هیرمند را یکی از بهترین پزشکان در سطح کشور دانست و افزود: تخصص زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی ، دندان پزشکی و غیره از جمله خدمات بیمارستان صحرایی در شهرستان هیرمند است.
وی بیان داشت: با توجه به نیاز جدی درمان برخی از بیماری ها در منطقه هیرمند، تعداد دو اتاق عمل نیز در بیمارستان صحرایی شهرستان هیرمند راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه ارزش کل خدمات این اقدام حدود30 میلیارد ریال است گفت: اقدام این گروه جهادی در سیستان و بلوچستان بسیار فراتر از بیمارستان صحرایی است.
فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین برای بهره مندی همه بیماران نیازمند از خدمات جراحی با بیمارستان خیریه الزهرا(س) زابل نیز برای انجام اعمال جراحی مورد نیاز هماهنگ شده است.
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429228
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی