۰
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
به همت سپاه پاسداران؛

بیش از 1 میلیون نفر در جنوب شرق خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت:تا کنون یک میلیون و 880 هزار نفر در جنوب شرق کشور مخصوصا مردم استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش درمان به صورت رایگان قرار گرفته اند.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
به گزارش ندای هیرمند؛ سردار محمد مارانی در مراسم اختتامیه بیمارستان صحرایی شهرستان هیرمند گفت: قرارگاه قدس جنوب شرق تا کنون تعداد 45 بیمارستان صحرایی را در مناطق جنوب شرق کشور برپا کرده است، که در این بیمارستان های صحرایی  مردم مناطق جنوب استان کرمان و شرق استان هرمزگان تحت پوشش درمانی رایگان قرار گرفته اند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد: تا کنون یک میلیون و 880 هزار نفر در جنوب شرق کشور مخصوصا مردم استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش درمان به صورت رایگان قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه تعداد 40 پزشک متخصص در شهرستان هیرمند خدمات پزشکی به مردم ارائه دادند اذعان داشت: در کنار بیمارستان های صحرایی پزشکان و متخصصان جهادی در مناطق محروم نیز حضور دارند تا خدمات رایگان پزشکی ارائه بدهند.
سردار مارانی گفت: درطول مدت برپایی بیمارستان صحرایی شهرستان هیرمند تعداد 23 هزار و 800 نفر از مردم محروم و نیازمندی که دسترسی به بیمارستان را نداشتند توسط پزشکان و متخصصان جهادی ویزیت رایگان شدند.
وی افزود: تعداد 120 نفر از کسانی که نیاز به عمل جراحی  داشتند نیز توسط متخصصان جهادی بیمارستان بقیه الله در بیمارستان شهدای هیرمند جراحی شده اند،این عمل ها شامل ؛ عمل های تومور، چشم و عمل های مختلف دیگر که توسط این متخصصان انجام شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429295
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی