۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
بخشدار قرقری خبر داد:

بهره مندی 24 روستا در بخش قرقری از طرح انتقال آب تا پایان سال

اردشیر ارباب زهی گفت: هدف از طرح انتقال آب با لوله به دشت سیستان آبرسانی به 43 روستا به مساحت دو هزار و پانصد هکتار است که تا پایان سال تعداد 24 روستاها از این طرح بهره مند می شوند.
س
س
به گزارش ندای هیرمند اردشیر ارباب زهی در بازدید از طرح انتقال آب  با لوله به مزارع سیستان با بیان اینکه تا پایان سال تعداد 24 روستا در شمال شهرستان از این طرح بهره مند می شوند گفت:  هدف از طرح انتقال آب با لوله به دشت سیستان آبرسانی به 43 روستا به مساحت دو هزار و پانصد هکتار است که تا پایان سال تعداد قابل توجهی از این روستاها از این طرح بهره مند می شوند.
وی افزود : این طرح میتواند در زمینه روش های نوین آبیاری کمک بزرگی به کشاورزان کند که مورد بهره برداری از هزار و 216 هکتار از زمین های کشاورزی قرار خواهد گرفت.
بخشدار قرقری تصریح کرد: کشاورزان با مشورت کارشناسان می توانند محصولات جدید سازگار با آب و هوای سیستان کشت کنند تا علاوه بر سود دهی بهتر محصولات جدیدی را در زمین های سیستان مورد کشت قرار دهند.
عطامحمودی سرپرست کارگاه طرح آبرسانی نیز در این باردید  گفت:این پروژه تاکنون 9 درصدپیشرفت داشته است که شامل اجرای14کیلومترلوله.grpواچر از حدود6کیلومترلوله پلی اتیلن است.
وی افزود: ساختمان بهره برداری به میزان 90درصدبوده و واجر از ساختمان ایستگاه پمپاژ و حوضچه 10درصدپیشرفت فیزیکی دارد.
 
 

 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 425726
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی