۰
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۸
مسئول واحد نظارت و کارشناس طرح انتقال آب دشت سیستان:

توانایی انتقال ۱۸۰۰ لیتر آب در هر ثانیه/ لوله گذاری بیش از چهار کیلومتر خط لوله p۱

حبیب لیلابی گفت : ساختمان بهره برداری در نزدیکی ایستگاه پمپاژ آب احداث شده است که علاوه بر نظارت بر نحوه انتقال آب بتوانند در اسرع وقت ورودی های آب را قطع و یا وصل نمایند و با توجه به دستورالعمل حق آبه یک منطقه یا یک روستا را بتوانند تامین نمایند.
2
2
به گزارش ندای هیرمند؛ حبیب لیلابی مسئول واحد نظارت و کارشناس طرح انتقال آب  با لوله به مزارع سیستان گفت : حفاری مجموعه ایستگاه شماره یک طرح انتقال آب به اتمام رسیده است که در این بین 160 تن آرماتور در این مجموعه بکار گرفته شده که بیش از هزار متر مربع بتن ریزی در آینده در این مجموعه خواهیم داشت.
وی افزود : بتن ریزی این مجموعه تا چند روز آینده آغاز خواهد شد که قسمت عمده ای از مجموعه بتن ریزی انجام می شود ؛این ایستگاه توانایی انتقال  1800 لیتر آب را در هر ثانیه دارد که در نهایت با توزیع آب در بین مزارع میتواند برای کشت محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.
لیلابی بیان داشت: خط لوله p1 که به سمت شمال شهرستان آب را انتقال می دهد تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ این مسیر یازده کیلومتری تا کنون چهار کیلومتر آن لوله گذاری شده و در مسیر مستقیم نیز که در سمت مرز قرار دارد به طول چهار کیلومتر لوله 1200 GRp نصب و فیلتر قرار داده شده است.
مسئول واحد نظارت طرح آب رسانی دشت سیستان اظهار داشت : ساختمان بهره برداری در نزدیکی ایستگاه پمپاژ آب احداث شده است که علاوه بر نظارت بر نحوه انتقال آب بتوانند در اسرع وقت ورودی های آب را قطع و یا وصل نمایند و با توجه به دستورالعمل حق آبه یک منطقه یا یک روستا را بتوانند تامین نمایند.
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 424916
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی