۰
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰

فرماندار هیرمند: طوفان شن روند اجرای طرح انتقال آب با لوله را با کندی روبرو کرده است

محمد علی پیری گفت :طوفان های شن و گرد وخاک شدید در حوزه سیستان همان طور که برای ساکنین وبخش های دیگر خسارت وارد آورده روند اجرای لوله گذاری این طرح را با کندی روبرو کرده است.
انتقال آب
انتقال آب
به گزارش ندای هیرمند؛ محمدعلی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این بازدید گفت: یکی از پروژهای بزرگی که دولت یازدهم در دستور کار خود قرارداده با عنایت ویژه مقام معظم رهبری طرح انتقال آب با لوله به مزارع کشاورزی از طریق مخازن چاه نیمه ها در حوزه سیستان می باشد.

وی افزود: در شهرستان هیرمند درچهار ناحیه عملیات اجرای لوله گذاری آغاز گردیده است که در جهت رفع موانع و مشکلات این پروژه از نحوه کار و روند لوله گذاری بازدید صورت گرفت.

فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: با توجه به همکاری هایی که مدیران دستگاها و مردم داشته اند مدیران هر چهار ناحیه از روند لوله گذاری ابراز رضایت داشتند؛ از مجموع کار لوله گذاری انجام شده از خط اصلی در شهرستان هیرمند پنج کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: خط های اصلی در کل نواحی جمعا نود وشش کیلومتر می باشد که از این رقم بیست کیلومترآن در نواحی ها لوله گذاری شده که ادامه آن در دست کار و اجرا می باشد.

محدعلی پیری فرماندار شهرستان هیرمند ابراز داشت: طوفان های شن و گرد وخاک شدید در حوزه سیستان همان طور که برای ساکنین وبخش های دیگر خسارت وارد آورده روند اجرای لوله گذاری این طرح را با کندی روبرو کرده است.

وی بیان داشت: از مجموع چهل و شش هزار هکتار اراضی کشاورزی حوزه سیستان دوازه هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان  هیرمند از این نعمت بهره مند می شوند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424678
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی