۰
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
ندای هیرمند گزارش میدهد؛

پانزده هزار نفر چشم انتظار تکمیل تنها سالن ورزشی شمال شهرستان

شمال شهرستان هیرمند جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر دارد که بیش از پنج سال است که از کلنگ زنی تنها سالن ورزشی آن میگذرد، اما این پروژه با بی مهری و بی توجهی مسئولین امر رو به اغما رفته و همچنان ورزشکاران این بخش منتظر تکمیل این پروژه هستند.
سالن ورزش قرقری
سالن ورزش قرقری
به گزارش ندای هیرمند؛ورزش را یکی از راه های موثر در پرورش جوانان پر نشاط و همچنین سالم میتوان نام برد که این راه می تواند با شخصیت به وجود آمده در یک فرد تاثیر بگذارد و وی را از بسیاری از خطر های پیش رو در امان بدارد.
در این بین سالن های ورزشی یکی از موثرترین راه ها برای جذب جوانان به ورزش های مختلف است که اصولا این سالن ها اکثراً در شهرهای بزرگ بیشتر به چشم می خورد اما روستاها که جمعیت جوان بیشتری را در خود میبیند و خطرات بیشتری جوانان را تهدید می کند توجه خاصی به آن نشده است.
شمال شهرستان هیرمند با جمعیت بالغ بر 15 هزار نفر دارد که بیش از پنج سال است که از کلنگ زنی تنها سالن ورزشی آن میگذرد، اما این پروژه با بی مهری و بی توجهی مسئولین امر رو به اغما رفته و همچنان ورزشکاران این بخش منتظر تکمیل این پروژه هستند.
بخش قرقری شهرستان هیرمند یکی از مناطق محروم سیستان است که همواره در معرض توفان های شن و همچنین در تابستان با مشکلات آبرسانی مواجه است اما همانگونه که این مرزداران صبور تا کنون از مشکلات شانه خالی نکرده اند تنها سرگرمی جوانان آن می تواند تکمیل تنها سالن ورزشی این بخش باشد.
اردشیر ارباب زهی بخشدار قرقری در گفتگو با ندای هیرمند در این خصوص گفت: ایجاد سالن های ورزشی در هر بخش و یا شهر و همچنین روستاهای پرجمعیت نیاز اساسی مردم آن منطقه می باشد که امروزه جوانان بیشتر از گذشته به این امکانات در جهت پر کردن اوقات فراغت خود نیاز دارند.
 

 
وی گفت: علاوه بر سرگرمی می تواند روحی سالم را برای جوان به ارمغان آورد و همچنین فرد را از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دور سازد.
ارباب زهی ادامه داد: البته دور ساختن از شبکه های اجتماعی به این منظور نیست که آنها مفید نباشند اما امروزه جوانان به علت نبود امکانات ورزش روی به این فضا آورده اند و اکثر وقت خود را در این فضا صرف می کنند.
بخشدار قرقری عنوان داشت: کلنگ ساخت سالن ورزشی بخش قرقری در سال 1391 به زمین زده شده است که متاسفانه این پروژه تا کنون رها شده و تکمیل نشده است.
وی گفت: با پیگیری های مکرر بخشداری قرقری که از طریق فرماندار هیرمند انجام شد اداره ورزش و جوانان استان در آذرماه 94 تنها اقدام به تکمیل سقف سالن نمایید که باره دیگر این پروژه رها شده و به دست فراموشی سپرده شده است.
ارباب زهی خاطر نشان کرد: بخش قرقری شهرستان هیرمند بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و عدم وجود هیچ سالن ورزشی در شان جوانان و همچنین افراد این بخش نیست امید است اداره ورزش و جوانان استان با تدابیر ویژه به تکمیل این پروژه مهم برای جوانان بیاندیشد.
 
 

انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 425448
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی