۰
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
ورزشکاران سیستانی در انتظار 50 هزار تومان اعتبار؛

جیب های خالی دولت بدن ورزشکاران سیستانی را منجمد کرد

شهرستان مرزی هیرمند یکی از شهرهای شمال سیستان و بلوچستان است که با توجه به دارا بودن پتانسیل بالای نیروی جوان و استعدادهای ناب ورزشی از امکانات ورزشی محروم است.
جیب های خالی دولت بدن ورزشکاران سیستانی را منجمد کرد
به گزارش ندای هیرمند؛ ورزش به عنوان یک فعالیت مفید بدنی و همچنین، پر کردن اوقات فراغت جهت دوری از معضلات اجتماعی محسوب می شود که عمدتا بین جوانان بیشتر مشهود است.
عملاً انجام هر نوع ورزش حرفه ای نیاز به امکانات ورزشی دارد، امکاناتی که با کمک دولت و سرمایه گزاران داخلی جهت پیشبرد اهداف ورزشی در شهرستان ها و استان های مختلف کشور به وجود می آید.
شهرستان مرزی هیرمند یکی از شهرهای شمال سیستان و بلوچستان است که با توجه به دارا بودن پتانسیل بالای نیروی جوان و استعدادهای ناب ورزشی از امکانات ورزشی محروم است.
مرکز این شهرستان که دارای سه سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنویی است، امروزه با توجه به بی مهری اداره ورزش و جوانان و عدم رسیدگی به این سالن ها تنها با یک سالن در شهرستان فعالیت می کند.
تنها سالن ورزشی مرکز این شهرستان در حالی پذیرای جوانان ورزشکار شهر است که این روزها به دلیل سردی هوا و عدم نصب شیشه در پنجره های سالن، ورزشکاران سرمای شدید را تحمل می کنند.
 
 

 
 
یکی از ورزشکاران شهرستان هیرمند با ارسال تصاویری از تیم های فوتبال به ندای هیرمند گفت: ورزشکاران به علت سردی هوای داخل سالن مجبورند با بدن های سرد و همچنین لباس گرم به ورزش بپردازند.
وی افزود: با این حال علاقه به ورزش و همچنین شوق سلامتی در جوانان باعث شده است تا با این مشکللات بازهم در سالن های ورزشی بازی های فوتبال برگزار شود.
این ورزشکار هیرمندی بیان داشت: گرچه از این شهرستان درآمدهای زیادی از مرز در جیب دولت می رود اما خود شهرستان محروم از هر نوع بودجه و امکاناتی است.
به دلیل بی توجهی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به ورزشکاران پیشتر مدیریت این مجموعه به یک بانوی سیستانی سپرده شد که نه تنها محدودیت ها رفع نشد، بلکه به مشکلات ورزشکاران افزوده شده است.
 

 
انتهای پیام/و.ش
 
کد مطلب: 429776
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی