۰
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
معاون پرورشی آموزش و پرورش هیرمند:

بهره‌مندی از فرصت رمضان برای انس بیشتر با قرآن/کلاس های آموزش قرآن هر روز برگزار می شود

امیر فرزادی گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی در جهت فراگرفتن احکام دینی و دستورات الهی است کلاس های آموزش قرآن در پیشرفت نوجوانان و نونهالان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
قرآن
قرآن
به گزارش ندای هیرمند؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی هر روز صبح آموزش قرآن کریم در کانون غنچه ها ی نور شهرستان هیرمند برگزار می شود.
امیر فرزادی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در این خصوص گفت:  با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی در جهت فراگرفتن احکام دینی و دستورات الهی است این کلاس ها در پیشرفت نوجوانان و نونهالان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی افزود: در این کلاس ها فرآگیران دانش آموزان و نونهالان هستند علاوه بر آموزش تجوید و قرات قرآن کریم قصه های قرآنی توسط مربی بازگو می شود.
فرزادی بیان داشت : از آنجایی که ماه مبارک رمضان با اوقات فراغت دانش آموزان مصادف شده است ، دانش آموزان بیشتری می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند تا علاوه بر پیشرفت روخوانی قرآن به درجات بالاتر از احکام الهی دست یابند.
 
کد مطلب: 424134
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی