۰
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
همزمان با آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر(عج)

کانون حفظ قرآن خواهران شهرستان هامون آغاز به کار کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان هامون گفت: کانون حفط قرآن خواهران شهرستان هامون با هدف نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و با بهره‌گیری از سه استاد حافظ قرآن فعالیت خود را آغاز کرد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) کانون حفظ قرآن خواهران شهرستان هامون فعالیت خود را در شهر محمد آباد این شهرستان آغاز کرد.
علیرضا کیخا سرپرست فرمانداری شهرستان هامون در مراسم شروع به کار این کانون گفت: این کانون با هدف نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و با بهره‌گیری از سه استاد حافظ قرآن فعالیت خود را آغاز کرد.
 وی افزود: آموزش حفظ قرآن و همچنین اعمالی که برگرفته از دستورات الهی باشد ، شایسته ستایش و پسندیده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان هامون ضمن تاکید بر همکاری بیشتر مسئولین با مراکز فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: دستگاههای متولی در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.
کیخا بیان داشت:  دستگاههای اجرایی از توان کانون برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و جامعه هدف‌ شان استفاده کنند.
سرپرست فرماندار هامون همچنین اظهار داشت: آنچه که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد، نگاه ویژه به تعالیم الهی و فرهنگ قرآنی است، فرهنگی که می توان با تکیه بر آن به بزرگترین موفقیت های زندگی دست یافت.
 
انتهای پیام/و.ش
 
 
کد مطلب: 429720
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی