۰
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
مدیر کمیته امداد هیرمند:

جلسات انس با قرآن در طول ماه مبار رمضان برگزار می شود

علیرضا کریمیان گفت : محفل انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان در سالن ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هیرمند برگزار می شود.
انس با قران
انس با قران
علیرضا کریمیان مدیر کمیته امداد هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت : محفل انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان در سالن ولایت این نهاد برگزار می شود.
 کریمیان تصریح کرد: به منظور برخورداری از فیوضات این ماه مبارک ؛جلسات اُنس با قرآن مجید هر روز در کمیته امداد شهرستان هیرمند با حضور کارکنان این نهاد بر گزار می شود .
وی خاطر نشان کرد: در این جلسه معنوی که با حضور روحانی اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل می شود باجزء خوانی و تفسیر قرآن مجید همراه خواهد بود .
این مقام مسئول ادامه داد: ماه مبارک رمضان ؛ ماه نزدیکی به خدا و ماه خود شناسی و خدا شناسی که توجه به آیات قران مجید که طریق  روشن زندگی  را به ما نشان خواهد داد ؛ می تواند سعادت همه ما را در این دنیا و اخرت فراهم کند و چه خوب است در طول این ماه ره توشه ای برای آخرتمان  را به واسطه قرآن مجید واعمال نیکمان فراهم کنیم  .
کد مطلب: 424124
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی