۰
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
فرمانده مرزبانی استان:

آمریکا از وحدت شیعه و سنی ترس دارد/با پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران عزت و اقتدار پیدا کرده است

سردار رهام بخش  حبیبی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت:توکل بر خدا یکی از زیباترین کارهای دنیوی در این جهان میباشد.
حبیبی
حبیبی
به گزارش ندای هیرمند؛سردار رهام بخش  حبیبی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت:توکل بر خدا یکی از زیباترین کارهای دنیوی در این جهان میباشد، زیرا توکل بر هر چیز دیگر غیر از خدای متعال فانی بوده و  نابود خواهد شد.
وی افزود : در ایام قبل از انقلاب کسانی بر این سرزمین حکومت می کردند که با توکل به زور و قدرت های استکباری بر مردم حکم فرمایی می کردند.
حبیبی بیان داشت: اما در این میان فردی باهوش و با تدبیر با توکل بر خدا ناجی مردم ستم دیده ایران شد و توانست با رهنمود های خدای متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران عزت و اقتدار پیدا کرد و با پیروی از آرمان های امام خمینی (ره) همچنان سربلند تر از قبل خواهد بود،قطعا دشمنان از این راهپیمایی های شکوهمند ترس و وحشت دارند.
وی خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام همانطور که در قرن های گذشته با تفرقه اندازی میان دین داران اروپایی جنگ های متعددی را راه اندازی کردند امروزه نیز با همان روش به جان مسلمانان افتاده و گروه های تکفیری را راه اندازی کرده اند و نام اسلام را بد جلوه می دهند .
حبیبی اذعان داشت: آمریکا از وحدت میام شیعه و سنی میترسد،دشمنان اسلام به خوبی دانسته اند که اگر وحدت میان مسلمانان زیاد شود نابودی سیاست های ظالمانه آنها را در پی دارد.
کد مطلب: 423190
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی