۰
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن:

مردم انقلابی شیعه وسنی شهرستان مرزی هیرمند حماسه‌ای غرور آفرین رقم زدند

مرز داران شهرستان هیرمند با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند . 
راهپیمایی
راهپیمایی
به گزارش ندای هیرمند . امروز پس از پشت سر گذاشتن ۳۷ سال از پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷  در صحنه آمدند تاضمن تجدید میثاق با آرامانهای امام و انقلاب یاد وخاطره روزهای پیروزی انقلاب را گرامی دارند .
امروز در شهرستان هیرمند شیعه وسنی ، پیرو جوان ، زن ومرد و دانش اموزان به صحنه آمدند تا عزت واقتدار نظام وانقلاب را به رخ جهانیان بکشانند .
ایران اسلامی در سایه رهنمودهای ارزشمند امام خمینی (ره) و رهبر عظیم شان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به آنچنان اقتداری دست یافته است که چشم همه جهانیان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است و با شکل گیری بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی ومسلمان است.
مردم انقلابی شیعه وسنی وهمیشه در صحنه شهرستان مرزی هیرمند  با حضوری چشم گیر در راهپیمایی 22 بهمن ، با گامهای استوار  و مشتهای گره  نفرت وانزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی استکبار با شعارهای کوبنده اعلام و  حماسه‌ای غرور آفرین برای به نمایش گذاشتن اقتدار وتجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذاری انقلاب اسلامی  را رقم زدند.
جمع عظیم و پرشور ولایتمدارشهرستان مرزی هیرمند  از لحظات آغازین راهپیمایی با شعارهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" ،"مرگ بر استکبار"  و" مزگ بر آل سعود "  نفرت وانزار خود را از هرگونه زور گویی و استکبار ستیزی فریاد زدند.
 

 
 

کد مطلب: 423189
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی