۰
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸

دعوت علمای اهل سنت شهرستان هیرمند برای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جمعی از علمای اهل سنت شهرستان هیرمند از آحاد مردم شهرستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه دعوت به عمل آوردند.
دعوت علمای اهل سنت شهرستان هیرمند برای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مولوی محمود لبزن مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفتگو با سایت خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: 22 بهمن ماه یک روز ملی و با شکوه برای ملت ایران است و تمام مردم ایران وظیفه دارند که دین خود را به این روز ادا کنند.
وی افزود: آمدن به صحنه همواره باعث رعب و وحشت دشمنان اسلام شده است، دشمن از این روز بیم دارد و حضور باشکوه مردم می تواند لرزه به اندام آنان بیندازد.
مولوی لبزن خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در این روز درس مهمی است که مردم ایران به آمریکا خواهند داد تا بدانند با ملت ایران رو به رو هستند و با دیدن جمعیت میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پای خود را برای همیشه از میدان خارج کنند.
وی همچنین تصریح کرد: مردم شهرستان هیرمند همواره به این روز نگاه ویژ ای داشته اند و فردا نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
مولوی محمود شیرزایی مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند نیز در گفتگو باندای هیرمند خاطرنشان کرد: آنچه که امروز برای دشمنان بیمناک است حضور گسترده مردم در ایام الله دهه فجر خواهد بود.
وی افزود: این ایام نزدیک به چهار دهه است که توسط مردم انقلابی ایران گرامی داشته می شود و همواره نزد آنان محترم شمرده می شود دشمن سالهاست در تلاش است که این ایام را کمرنگ نماید اما این مردم هستند که در کنار جمهوری اسلامی ایران  ایستادگی کرده اند.
مولوی شیرزایی همچنینی خاطرنشان کرد: همه ی آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی فردا به میدان خواند آمد و با مشت های گره کرده نفرت و انزجار خود را از آمریکا اعلام خواهند داشت زیرا جنایات این کشور خائن هیچگاه از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد.
 وی تصریح کرد: مردم ایران بیش از 39 سال است که دشمنی با آمریکا را پذیرفته اند و می دانند که نزدیک شدن به آنان می تواند خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد زیرا این کشور همواره گرگی در لباس میش بوده است.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426476
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی