۰
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
امام جمعه شهرستان هیرمند:

کوچک ترین وظیفه ما در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی خواهد بود در دهان کسانی که امروز به قدرت نظامی خود دل بسته اند و همواره در کشورهای اسلامی شیطنت ها و حرکات تروریستی انجام می دهند.
گزمه
گزمه
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند؛  بیان داشت: تاریخ ایران اسلامی بزرگترین قیام مردمی را در 22 بهمن ماه 1357 را به خود دیده است، قیامی که به رهبری امام راحل(ع) شکل گرفت و با همیاری مردم همیشه در صحنه خاتمه یافت.
وی افزود : 22 بهمن تجلی شکوه و بزرگی مردم ایران است، ایرانی که بزرگترین سرمایه آن مردم انقلابی هستند، وظیفه ما امروز انتقال فرهنگ انقلابی به نسل های آینده است.
امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی خواهد بود در دهان کسانی که امروز به قدرت نظامی خود دل بسته اند و همواره در کشورهای اسلامی شیطنت ها و حرکات تروریستی انجام می دهند.
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اسلام قدرت اصلی ایران را نشان خواهند داد، قدرتی که انقلاب را شکل داد و 8 سال دفاع مقدس را به پیروزی رساند و امروزه در فضای جنگ نرم سر بلند بیرون آمده است.
امام جمعه هیرمند ابراز داشت: مردم در حکومت پهلوی رنج و مشقت بسیاری را متحمل شده اند، وابستگی نظام شاهنشاهی به آمریکا و استکبار جهانی یکی از دیگر از نقاط ضعف آن دوران بوده است.
وی افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی اعتبار ایرانی و همچنین توجه به محرومین و فقرا شدت گرفته است، لذا حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه می تواند کوچکترین وظیفه ما در برابر این انقلاب شکوهمند باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426483
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی