۱
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

امروزه با توجه به پیشرفت علم،اینترنت می تواند در پیشرفت تحصیلی تاثیر گزار باشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار دارد برگزاری آزمون افزایش توان بخشی در سطح شهرستان و همایش های مشاوره است.
سارانی
سارانی
به گزارش ندای هیرمند؛حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: کمبود تعداد7 کلاس درس و کانکس در روستاها که هنوز محقق نشده است مشکلات زیادی برای تحصیل در مناطق روستایی شهرستان هیرمند ایجاد کرده است.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات در سطح آموزشی شهرستان هیرمند هوشمند سازی مدارس است که نیاز آن در جهت پیشرفت علمی و یادگیری بهتر دانش آموزان می باشد،که در این خصوص هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
سارانی با بیان اینکه جذب بازماندگان از تحصیل به سال آینده موکول شده است گفت: مشکلات مالی ،کودکان کار،فرهنگ خانوادها،صعب العبور بودن مناطق،در دسترس نبودن مدارس و بسیاری از مشکلات دیگر باعث کاهش روند تحصیلی در مناطق روستایی شده است.
وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن نوبت اول و امتحانات بزرگسالان دی ماه همکاری نیروی انتظامی شهرستان هیرمند را در جهت بهتر برگزار شدن امتحانات می طلبد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار دارد برگزاری آزمون افزایش توان بخشی در سطح شهرستان و همایش های مشاوره است.
سارانی اظهار داشت: در سطح حوزه هیرمند بیش از 800 کلاس درس وجود دارد که نزدیک به 200 کلاس نیاز جدی به وسایل گرمایشی دارد این در حالی است که با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرمی هوا در این زمینه همکاری و مساعدت مسئولین را طلب می کند.
وی تاکید کرد: امروزه با توجه به پیشرفت علم، اینترنت می تواند در پیشرفت علمی تاثیر گزار باشد در همین خصوص خواستار خط تلفن برای مجتمع سیدالشهداء و 22 بهمن هستیم.
کد مطلب: 422360
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی