۰
جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

7 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان محروم هیرمند اهداء می شود

سارانی گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 7 هزار بسته آموزشی از سازمان های مختلف به دانش آموزان محروم شهرستان هیرمند اهداء خواهد شد که این موضوع می تواند بسیاری از بازماندگان از تحصیل را به مدارس بازگرداند.
حمید سارانی
حمید سارانی
به گزارش ندای هیرمند؛ حمید سارانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فداکاری ها و از جان گذشتگی هایی که دیروز رزمندگان اسلام به نمایش گذاشتند امروز آسایش و امنیت و همچنین رفاه اجتماعی را به ارمغان آوررده است.
وی افزود : در آستانه بازگشایی مدارس همه ی مردم شهرستان در جشن شکوفه ها شرکت کنند تا بتوان به دانش آموزان محروم در راستای تحصیل در مدارس کمک نمود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: استعدادهایی در هیرمند در حال شکوفایی است که می توان از آنها در سال های آینده در راستای پیشرفت منطقه استفاده کرد کسب رتبه 1300 ریاضی برای اولین بار در شهرستان هیرمند و همچنین قبولی در رشته دندان پزشکی از جمله این استعداد های درخشان است.
وی گفت : هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت اخلاق و همچنین تربیت صحیح فرزندان به جامعه است زیرا که این رفتار در مدارس شکل می گیرد و در آینده می تواند بر روی فرد تاثیر گذار باشد.
سارانی بیان داشت : در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان اقدامات ویژه ای صورت گرفته است که خیرین مدرسه ساز تا کنون کمک بزرگی به منطقه هیرمند نموده اند.
وی همچنین بیان داشت» در سال های جاری کلنگ 24 مدرسه در شهرستان هیرمند به زمین خورده است که بیش از نمی از آن به بهره برداری و تعدادی نیز در دست ساخت می باشد.
سارانی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید تعداد 7 هزار بسته آموزشی از سازمان های مختلف به دانش آموزان محروم شهرستان هیرمند اهداء خواهد شد که این موضوع می تواند بسیاری از بازماندگان از تحصیل را به مدارس بازگرداند.
انتهای پیام/8136
 
کد مطلب: 425200
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی