۰
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
پیری فرماندار هیرمند:

نبود دانشگاه در شهرستان هیرمند شدیداً احساس می شود

فرماندار هیرمند گفت: قدر و ارزش دانشجویان از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که افسران جنگ نرم نامیده می‌شوند.
پیری
پیری
به گزارش ندای هیرمند؛جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان هیرمند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند با بیان اینکه حماسه شانزدهم آذر روز دانشجو و دانشگاهیان میباشد گفت : دانشجوی آگاه با الهام ، نصایح رهبر فرضانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان استقلال طلبی ، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
وی افزود: قدر و ارزش دانشجویان از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که افسران جنگ نرم نامیده می‌شوند.
فرماندر هیرمند تصریح کرد:امروزه نیروی انتظامی که تمامی تامین های امنیتی شهرهاستان را بر عهده دارد با برگزاری کلاس های آموزشی و کارشناسی در سطح مدارس شهرستان می تواند اثر گزار باشد.
پیری بیان داشت: همانطور که در چند روز گذشته بیماری آنفولانزای H1N1 در استان و شهرهای همجوار شایع شده است با مدیریت کردن این بیماری در سطح مدارس و شهرستان بتوانیم از شیوع بیماری در بین افراد جلوگیری کنیم.
وی اظهار داشت: شهرستان هیرمند با توجه با قابلیت ها و وجود نخبگان در سطح شهرستان کمبود دانشگاه را شدیدا احساس می کند که مدیران آموزشی، آماری از تعداد دانشجویانی که در دانشگاه ها تحصیل می کنند را ارائه نمایند تا در این خصوص پیگیری های لازم صورت گیرد.
پیری تاکید کرد: ساخت سرعت گیر در جلو درب مدارس یکی از مهترین ویژگی های در امر احتیاط و کاهش از سوانح تصادفی می باشد.
کد مطلب: 422359
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی