۰
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
فرماندار هیرمند:

92 شعبه اخذ رای در شهرستان هیرمند دایر می شود

محمد علی پیری گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان انتخابات شوراها 948 نفر بوده ، که از این تعداد 69 نفر زن و 879 نفر مرد می باشد.
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ جلسه شورای اداری شهرستان هیرمند با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشداران بخش مرکزی و قرقری و مدیران دستگاهای اجرایی در سالن اجتماعات فرماندری هیرمند برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تعداد کل روستاهای حوزه شهرستان هیرمند که انتخابات در آن برگزار می شود 185روستا می باشد که در دو بخش مرکزی و قرقری این شهرستان است.
وی افزود: تعداد داوطلبین شرکت کننده در انتخابات شورای شهر دوست محمد در  شهرستان هیرمند شانزده نفر می باشد .
فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت:  تعداد کل ثبت نام کنندگان  انتخابات شوراها 948 نفر بوده ، که از این تعداد 69 نفر زن و 879 نفر مرد می باشد.
وی تصریح کرد: تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان هیرمند   92شعبه است، که تعداد 23 شعبه  در بخش قرقری و  63 شعبه در بخش مرکزی و 6 شعبه اخذ رای در شهر دو ستمحمد می باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427028

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره برجام!!!!دستاویزخوبی برای افرادهم برای حذف وهم برای چهره سازی شده است.آمریکا با آن گستاخی ووحدت شیطانی جمهوری خواهان ودمکراتها باهم درمقابل ما ایستاده اندآنوقت ،،یک عکس میشودبهانه ایی برای برخورد.گرچه به سخره گرفتن تلاش های مسوولین دیپلمات ما هم اصلا شایسته نیست!!!بخودآییم.
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی