۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲
فرماندار هیرمند:

عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان هیرمند قابل قبول است

محمدعلی پیری در نشست شورای اداری شهرستان هیرمند ضمن تشکر از اقدامات دستگاههای اجرایی عملکرد آنان را در حوضه خدمت به مردم در سال 1395 خوب ارزیابی کرد.
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ محمد علی پیری فرماندار هیرمند در نشست شورای اداری گفت: کارنامه عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای سال 1395 ، کارنامه قابل قبولی است.
وی خاطر نشان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاری ، آسفالت 170 کیلومتر راه روستایی، تکمیل تجهیزات و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان شهدای هیرمند، اجرای ده ها طرح عمرانی شهری، افزایش تعداد خودروهای ترانزیتی پایانه مرزی میلک از 200 دستگاه به 500 دستگاه و برنامه های برای تحقق تردد هزار دستگاه در شبانه روز از مرز میلم می باشد.
فرماندار شهرستان هیرمند با اشاره به برگزاریهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سال آینده گفت: فرایند قبل از انتخابات از امروز با دستور وزیر کشور آغاز شده است که فرمانداری و بخشداری های شهرستان به عنوان جریان برگزاری انتخابات در شهرستان با تمام توان با انجام  هماهنگی های لازم وظیفه برگزاری انتخابات را به عهده دارند.
پیری تصریح کرد: انتخابات نمونه ای از مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات نیز توسط خود مردم و برای مردم برگزار میشود.
وی در پایان بر همکاری همه دستگاههای اجرایی در برگزاری انتخابات سالم  و ایجاد زمینه برای حضور حداکثر مردم تاکید کرد. 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426688
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی