۰
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶

گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب در زهک برگزار می شود.

سیدحسینی گفت: همایش سراسری عفاف و‌حجاب با محوریت صیانت از خانواده در زهک برگزار می‌شود.
گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب در زهک برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ خانم سیدحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ضمن عرض تبریک دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف از برگزاری گردهمایی بزرگ "حجاب و عفاف" در زهک خبر داد و گفت: این همایش، روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زهک برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف در دین مبین اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است. اسلام به عنوان اخرین دین الهی برای حفظ فرد و جلوگیری جامعه از انحرافاتی که سرچشمه آن بی حجابی و بی عفتی و عدم رعایت پوشش صحیح می باشد برنامه ای را به مردم داده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار امسال هفته‌ی حجاب و عفاف، میراث ایرانی، گرایش جهانی بیان کرد: در کنار تجمع بزرگ بانوان در همایش حجاب و عفاف برنامه های جانبی شامل، پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره مذهبی پیرامون موضوع عفاف و حجاب، تقدیر از کارکنان باحجاب سطح شهرستان با مشارکت ادارات و نمایشگاه جنگ نرم در حوزه زن و خانواده برپا می شود.

در پایان جلسه خانم گمرکی مسئول واحد پیروان عترت نیز گفت: در دین مبین اسلام عفاف و حجاب از اساسی ترین اصول اسلام که رعایت آن اهمیت زیادی دارد و بزرگان دین بر رعایت این اصل تاکید فراوان دارند.

وی اظهار داشت: در برپایی این همایش نهادهای گوناگونی از جمله هیئت رزمندگان اسلام و... مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 430264
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی