گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب در زهک برگزار می شود.

16 تير 1398 ساعت 16:56

سیدحسینی گفت: همایش سراسری عفاف و‌حجاب با محوریت صیانت از خانواده در زهک برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ خانم سیدحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ضمن عرض تبریک دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف از برگزاری گردهمایی بزرگ "حجاب و عفاف" در زهک خبر داد و گفت: این همایش، روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زهک برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف در دین مبین اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است. اسلام به عنوان اخرین دین الهی برای حفظ فرد و جلوگیری جامعه از انحرافاتی که سرچشمه آن بی حجابی و بی عفتی و عدم رعایت پوشش صحیح می باشد برنامه ای را به مردم داده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار امسال هفته‌ی حجاب و عفاف، میراث ایرانی، گرایش جهانی بیان کرد: در کنار تجمع بزرگ بانوان در همایش حجاب و عفاف برنامه های جانبی شامل، پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره مذهبی پیرامون موضوع عفاف و حجاب، تقدیر از کارکنان باحجاب سطح شهرستان با مشارکت ادارات و نمایشگاه جنگ نرم در حوزه زن و خانواده برپا می شود.

در پایان جلسه خانم گمرکی مسئول واحد پیروان عترت نیز گفت: در دین مبین اسلام عفاف و حجاب از اساسی ترین اصول اسلام که رعایت آن اهمیت زیادی دارد و بزرگان دین بر رعایت این اصل تاکید فراوان دارند.

وی اظهار داشت: در برپایی این همایش نهادهای گوناگونی از جمله هیئت رزمندگان اسلام و... مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 430264

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430264/گردهمایی-بزرگ-عفاف-حجاب-زهک-برگزار-می-شود

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir