۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱

سیستان و بلوچستان تبعیدگاه نیست/موج نارضایتی مردم از تبعید یک شرور سیاسی به استان

با اعلام خبر تبعید یکی از درویشان شرور به استان سیستان و بلوچستان‌ موجی از نارضایتی در بین مردم سیستان و بلوچستان به راه افتاده است.
سیستان و بلوچستان تبعیدگاه نیست/موج نارضایتی مردم از تبعید یک شرور سیاسی به استان
به گزارش سفیر شرق؛ معمولا دو دیدگاه از نظر کارشناسان یک شهر و استان را به سوی محرومیت هدایت می کند، عدم کفایت مسئولین و همچنین شراید بد آب و هوایی از جمله نظرات کارشناسان برای واژه محرومیت است.

از این رو در کشور ما نیز استان های مرزی به معضل محرومیت دچار هستند،استانی همـچون سیستان و بلوچستان که آمار بلای قاچاق کالا و همچنین فعالیت سوداگران مرگ در آن بیداد می کند مشکلات استان را دوچندان کرده است.

اما سیستان و بلوچستان را می توان به یکی از زیباترین استان های کشور توصیف کرد، مردمی خونگرم و مهمان نواز که هیچ مسافر و بازدیدکننده ای تا کنون ناراضی از این استان خارج نشده است.

در واقع استان سیستان و بلوچستان در معرفی به سایر هموطنان نیز محروم واقع شده است،به طوری که تنها چند سلبریتی پس از بازدید استان،به عمق زیبایی و فرهنگ بالای مردمان این سرزمین پی برده اند.

در روزهای اخیر با تبعید یک شرور سیاسی به استان سیستان و بلوچستان موجی از نگرانی در بین فعالین فضای مجازی به راه افتاده است و باعث شده تا کمپین سیستان و بلوچستان تبعیدگاه نیست راه اندازی شود.

هدف از ایجاد این کمپین ، اعلام نارضایتی مردم از مسئولین است که چرا اجازه داده اند این استان پهناور در نظر مسئولین کشوری تبعیدگاه به نظر آید.

مصطفی حمزه ای یکی از فعالین حوزه رسانه و خبرنگار موسسه نی زار در این خصوص گفت: در خصوص استان سیستان و بلوچستان تصورات اشتباه و غلطی وجود دارد که در این سالها باید توسط مسئولین با فرهنگ سازی صحیح اصلاح می شد.

وی افزود: خبر انتقال افراد شرور به این استان مهر تاییدی بر همان تصورات غلط است که دل میلیون ها سیستان و بلوچستانی را رنجانده است.

زهرا کیخا دیگر فعال رسانه ای نیز در این خصوص گفت: از نمایندگان استان درخواست می شود تا به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: استان پهناور سیستان و بلوچستان که بیش از پنج هزار سال تاریخ و تمدن در آن وجود دارد محلی برای شرور سیاسی نیست.

گفتنی است که با اعلام خبر تبعید یکی از درویشان شرور به استان سیستان و بلوچستان‌ موجی از نارضایتی در بین مردم سیستان و بلوچستان به راه افتاده است.



انتهای پیام/
کد مطلب: 429973
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی