۰
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با سفیر شرق:

اگر به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود فشار تحریم حس نمی شود/باید از ظرفیت داخلی استفاده کرد

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه زابل گفت: اگر در سال های قبل در عوض مذاکره و برجام ، وام های خود اشتغالی در اختیار کارآفرینان قرار می گرفت امروز دغدغه تحریم در کشور وجود نداشت.
اگر به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود فشار تحریم حس نمی شود/باید از ظرفیت داخلی استفاده کرد
احمد ملاشاهی در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: توجه به تولید داخلی امری ضروری است که از سال ها قبل باید به آن توجه می شد.
 
وی افزود: امروز با کمبود کالاهای بسیار عجیبی همچون پوشک بچه رو به رو هستیم که بی شک می توانستیم با توجه بیشتر بر روی این کالاها یکی از صادرکننده های آن باشیم.
 
کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه زابل خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب سالهاست با نام گزاری شعار سال و همچنین تاکیدات ایشان در هر یک از دیدارها بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به این موضوع اشاره کرده اند.
 
ملاشاهی ادامه داد: اگر در سال های قبل در عوض مذاکره و برجام ، وام های خود اشتغالی در اختیار کارآفرینان قرار می گرفت امروز دغدغه تحریم در کشور وجود نداشت.
 
وی ادامه داد: گرچه تحریم های سال جدید بی سابقه تر از گذشته هستند اما با با توجه به توان داخلی و ظرفیت های موجود اکنون فشاری بر معیشت مردم وجود نداشت.
 
انتهای پیام/ 
 
کد مطلب: 430015
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی