۰
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸
در حاشیه بازدید وزیر ورزش در زهک؛

اولین استادیوم ورزشی در شهرستان زهک به بهره برداری می رسد

وزیر ورزش و جوانان به همراه استاندار، نمایندگان منطقه سیستان و هیات همراه از مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان زهک بازدید کرد.
اولین استادیوم ورزشی در شهرستان زهک به بهره برداری می رسد
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به شمال استان سیستان و بلوچستان  به همراه استاندار، نمایندگان منطقه سیستان و هیات همراه از مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان زهک بازدید کرد.
جمشید شیخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: وزیر ورزش و جوانان از پروژه استادیوم ورزشی این شهرستان بازدید کرد.
وی افزود: این پروژه تا کنون 400 میلیون تومان هزینه در برداشته  و به طور کل 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
شیخی تصریح کرد: در سال مالی 1396 مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به این پروژه ورزشی در شهرستان زهک تخصیص یافته است که با بازدید وزیر ورزش و جوانان قول نصب چمن مصنوعی ، رختکن و سکوی تماشاگران از سوی وزیر داده شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک ادامه داد: همچنین وزیر ورزش و جوانان از طریق ارتباط با وزارت آموزش و پرورش کشور قول تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش شهرستان زهک را به جوانان ورزشکار این شهرستان داد.
وی گفت: شهرستان زهک یکی از شهرهای با استعداد در زمینه ورزش است که در سال 96 در  ورزش همگانی توانسته است رتبه نخست استان را از آن خود کند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429875
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی