در حاشیه بازدید وزیر ورزش در زهک؛

اولین استادیوم ورزشی در شهرستان زهک به بهره برداری می رسد

26 تير 1397 ساعت 19:48

وزیر ورزش و جوانان به همراه استاندار، نمایندگان منطقه سیستان و هیات همراه از مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان زهک بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به شمال استان سیستان و بلوچستان  به همراه استاندار، نمایندگان منطقه سیستان و هیات همراه از مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان زهک بازدید کرد.
جمشید شیخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: وزیر ورزش و جوانان از پروژه استادیوم ورزشی این شهرستان بازدید کرد.
وی افزود: این پروژه تا کنون 400 میلیون تومان هزینه در برداشته  و به طور کل 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
شیخی تصریح کرد: در سال مالی 1396 مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به این پروژه ورزشی در شهرستان زهک تخصیص یافته است که با بازدید وزیر ورزش و جوانان قول نصب چمن مصنوعی ، رختکن و سکوی تماشاگران از سوی وزیر داده شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک ادامه داد: همچنین وزیر ورزش و جوانان از طریق ارتباط با وزارت آموزش و پرورش کشور قول تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش شهرستان زهک را به جوانان ورزشکار این شهرستان داد.
وی گفت: شهرستان زهک یکی از شهرهای با استعداد در زمینه ورزش است که در سال 96 در  ورزش همگانی توانسته است رتبه نخست استان را از آن خود کند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 429875

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/429875/اولین-استادیوم-ورزشی-شهرستان-زهک-بهره-برداری-می-رسد

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir