۰
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
فرمانده حوزه کربلا هیرمند:

بسیج حامی محرومین در استان سیستان و بلوچستان است/180 میلیون ریال کمک غیر نقدی به نیازمندان هیرمندی

فرمانده حوزه کربلا شهرستان هیرمند گفت: در راستای محرومیت زدایی ، به 50 دانش آموز محروم روستاهای شمال شهرستان هیرمند بسته کامل لوازم التحریر اهداء شده است.
ب
ب
جواد هادی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: به مناسبت هفته بسیج ، گروه جهادی منتظران مهدی (عج) حوزه کربلا شهرستان هیرمند به مناطق محروم زده این شهرستان اعزام شدند.
وی افزود: این گروه جهادی با شناسایی افراد نیازمند به بیش از هزار نفر از محرومین شهرستان هیرمند خدماتی از قبیل توزیع لوازم التحریر، چراغ گرمایشی و غذای گرم انجام دادند.
هادی زاده کل اعتبار این طرح را 180 میلیون ریال دانست و افزود: به 90 خانواده نیازمند شهرستان هیرمند ؛ سبد غذایی و چراغ گرمایشی اهداء شده است.
فرمانده حوزه مقاومت کربلا شهرستان هیرمند اظهار کرد: همچنین به 700 نفر از شهروندان نیازمند این شهرستان نیز غذای گرم توزیع شده است.
وی با بیان اینکه بسیج، به تحصیل دانش آموزان در مدارس تاکید دارد افزود: در راستای محرومیت زدایی نیز به 50 دانش آموز محروم روستاهای شمال شهرستان هیرمند بسته کامل لوازم التحریر اهداء شده است.
 
 


 
انتهای پیام/و.ش
 
کد مطلب: 429673
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی