۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است

مهدی حدادی گفت: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است که تا دیروز لرزه بر اندام بعثیون عراقی می انداخت و امروزه اسرائیل و آمریکا از این فرهنگ و کلمه مقدس وحشت دارند.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ ایثارگران عضو شورای مشورتی فرماندار به اتفاق مهدی حدادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هیرمند به مناسبت هفته بسیج با سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در دفتر کار وی  دیدار کردند.
در این دیدار  مهدی حدادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هیرمند ضمن تبریک هفته بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا  گفت: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا  است که تا دیروز لرزه بر اندام بعثیون عراقی می انداخت و امروزه اسرائیل و آمریکا از این فرهنگ و کلمه مقدس وحشت دارند.
مهدی سارانی فرزند شهید صفر سارانی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از بسیج بعنوان یک نهاد مقدس یاد نموده و عنوان داشت:  درتنگناهای نظامی و اقتصادی بسیج علمدار است وی گفت  افتخار می کنیم که در بحث اقتصادی، تولید با محوریت اقتصاد مقاومتی و در بحث نظامی در کشور عراق و سوریه، مقاومتها برگرفته از تفکر بسیج ماست.
درادامه سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ضمن تشکر از حضور ایثارگران، تفکر بسیج را عامل باقی ماندن ارزشها دانسته و بیان داشت و عنوان کرد:  همه ما مدیون رشادتهای بسیجیان هستیم.
وی  با اشاره به وضعیت جسمی جانباز گرانقدر عباس بزی که از ناحیه دو پا مجروح شدند ونیز رنج و مشقات آزادگان در دوران اسارت و رشادت شهدا بیان کرد: سنگ بنای اسلام و انقلاب رزمندگان و جانبازان و خانواده محترم شهدا هستند.
در پایان جلسه اعضای شورای مشورتی فرماندار شهرستان هیرمند با اهدای لوح سپاس و یادبود از تلاشهای فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند و همکارانشان در تمامی عرصه ها بویژه تلاشها و تعامل در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کردند.
کد مطلب: 425801
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی