۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
امام جمعه هیرمند:

حرکت عظیم اربعین یک مانور بزرگ و اقتدار اسلام است

امام جمعه هیرمند گفت: کاروان پیاده روی اربعین حسینی در 6 آبان ماه به سوی مرزهای عراق حرکت می کند و ثبت نام ، جهت حضور در این کاروان تا یک روز قبل از حرکت همچنان ادامه دارد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ شبکه تبلیغ شهرستان هیرمند امروز با حجت الاسلام گزمه امام جمعه این شهرستان در خصوص برنامه ریزی جهت اعزام کاروان های اربعین سال 96 دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، افتخار و آبرویی است که خود آن حضرت امروز نصیب ملت جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی افزود: شوق پیاده روی در روز اربعین حسینی هر ساله بین جوانان گسترش می یابد، و این همان فرهنگ عاشورایی است که امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه به شدت احساس می شود.
امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: حرکت عظیم اربعین یک مانور بزرگ و اقتدار اسلام است که می تواند قدرت وعظمت مسلمانان را به رخ جهانیان کشانده و باعث اتحاد آنها شود.
وی ادامه داد : در سال گذشته تعداد 250 نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در قالب  پنج دستگاه اتوبوس به کربلا معلی اعزام شده اند.
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: در سال جاری نیز کاروان پیاده روی اربعین حسینی در 6 آبان ماه به سوی مرزهای عراق حرکت می کند و ثبت نام ، جهت حضور در این کاروان تا یک روز قبل از حرکت همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه اکثر ثبت نام کنندگان پیاده روی اربعین حسینی(ع) قشر جوان جامعه هستند گفت:  مدت زمان حضور زائران در کربلا معلی ۶ روز است، زائرین اربعین حسینی تا کربلای معلی ۱۲۰کیلومتر مسافت راپیاده طی کرده ومدت زمان رفت و برگشت کاروان اربعین حسینی ۱۵روز خواهد بود.
 
 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429137
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی