۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
امام جمعه هیرمند:

اگر امثال سلیمانی ها نبودند اکنون عراق و سوریه از دست رفته بود

امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: کار داعش همانطور که در عراق به پایان رسید در سوریه نیز یکسره خواهد شد و به زودی سپاهیان اسلام ناب محمدی جشن پیروزی را در سوریه نیز برگزار خواهند کرد.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در مراسم جشنواره مالک اشتر بیان داشت: اگر امثال سرداران بزرگ اسلام همانند حاج قاسم سلیمانی نبودند اکنون عراق و سوریه از دست رفته بودند.
وی افزود: کار داعش همانطور که در عراق به پایان رسید در سوریه نیز یکسره خواهد شد و به زودی سپاهیان اسلام ناب محمدی جشن پیروزی را در سوریه نیز برگزار خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: دشمن نیز با متحمل شدن شکست در عراق و سوریه امروز دست به کار شیطانی دیگری زده و در بین سیاسیون عراق در حال تفرقه افکنی است.
وی افزود: افراد تاثیرگذار و با تجربه ایران نیز باید عاقبت این حرکت دشمن را به سیاسیون عراق هشدار بدهند و آنها را از این عمل پیچیده دشمن که قطعا تاثیرات منفی در منطقه خواهد داشت را هوشیار سازند.
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: دشمن از یک سو که به او ضربه وارد می شود دست بردار نیست و در جایی دیگر زهر خود را وارد آن کشور خواهد کرد و امروز به فکر تجزیه کردستان عراق افتاده است که با مشورت و همکاری کشورهای دوست و نزدیک عراق نقشه آنان عملی نخواهد شد.
وی بیان داشت: دشمن در ایران نیز برای دراز مدت همین نقشه ها را خواهد کشید اما  نفس پاک امام راحل و دعای مقام  معظم رهبری  شامل حال این ملت خواهد شد و مردم انقلابی ایران این مسیر را با امیدواری طی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 428688
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی