۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰

حرکت جهادی امام جمعه هیرمند در روز عید غدیر خم

در روز عید سعید غدیر به همت امام جمعه شهرستان هیرمند و گروه جهادی ام المومنین خدیجه کبری(س) تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان و فقرا تقسیم شد.
فقر
فقر
به گزارش ندای هیرمند؛ عید سعید غدیر فرصت مناسبی است تا با الگو گرفتن از آداب این روز بتوان بخشی از نیازهای فقرا و مومنین را که به آن سفارش شده است عمل کرده و اعمال این روز را تا حد امکان اجرا کرد.
در روز عید سعید غدیر به همت امام جمعه شهرستان هیرمند و گروه جهادی ام المومنین خدیجه کبری(س) تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان و فقرا تقسیم شد.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این خصوص گفت: از اعمالی كه به انجام آن در روز عید غدیر سفارش شده است، افطاری دادن به روزه داران و پذیرایی از مؤمنان است.
وی افزود: با توجه به اعمال این روز همانند سال گذشته تعداد 14 هزار پرس غذا بین نیازمندان کل منطقه سیستان تقسیم شد.
 
 
 

 

 
 
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: در این بین تعداد 60 سبد غدایی به همراه 60 بسته پوشاک و لوازم التحریر نیز به فقرا و نیازمندان اهداء شد.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: سال گذشته نیز در روز عید غدیر خم تعداد 12 هزار پرس غذا بین نیازمندان تقسیم شده است که امسال به همت خیرین و مردم نیک اندیش این تعداد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت معیشتی خانواده ها در منطقه سیستان سعی شده است تا موارد اهدایی به فقرا از قبیل پوشاک و مواد غذایی باشد، زیرا یکی از اخلاقیات حضرت علی (ع ) توجه و سیرکردن شکم فقرا بوده است.
 
 


 
انتهای پیام/
 
 
 
 
کد مطلب: 428721
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی