۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
خطیب جمعه هیرمند:

دولت به وعده اشتغال جوانان عمل کند/مدیریت جهادی راه نجات مردم از محرومیت است

خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری عمده وظایف دولت را گشایش اقتصاد و ارتقای فرهنگ دینی می دانند، لذا دولت مردان ضمن توجه به این موارد در راستای اشتغالزایی و تسهیل زندگی مردم گام بردارند.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه اذعان داشت: عملکرد ضعیف رضا خان در سال های حکومت او بر مردم ایران آنقدر بد و خفت بار بود که مردم اجازه دادند روس، انگلیس و آمریکا بر آنها مسلط باشند تا این که یک شاه خائن و خود فروخته بر آنان حکومت کند.
وی افزود: روز عرفه روز نیایش با خداوند متعال است، در این روز نباید دچار غفلت شد، هر سال مراسمات بسیار خوبی در سطح شهرستان در روز عرفه برگزار می شود، این روز آنقدر در اسلام مهم برشمرده می شود که حتی روایت شده است که هر کس در شب قدر آمرزیده نشده می تواند در این روز طلب آمرزش کند.
حجت الاسلام گزمه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت دوازدهم با انتخاب کابینه و همچنین رای اعتماد نمایندگان به وزرا کار خود را آغاز کرده است، در دولت یازدهم یکی از بهانه های دولت عدم همراهی مجلس با دولت بود، اما در این دوره مجلس بالاترین رای را به ورزای پیشنهادی داد تا دولت بتواند با قدرت کار خود را آغاز کند و بهانه ای نداشته باشد.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری عمده وظایف دولت را گشایش اقتصاد و ارتقای فرهنگ دینی می دانند، لذا دولت مردان ضمن توجه به این موارد در راستای اشتغالزایی و تسهیل زندگی مردم گام بردارند.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: دولت در پیش از انتخابات وعده اشتغالزایی برای جوانان داده بود،  مردم امروز انتظار دارند تا این وعده از سوی دولت محقق شود، برنامه 100 روزه دولت نیز یکی دیگر از وعده هایی است که دولت آن را بارها تکرار می کرد.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی وقتی در کشور محقق می شود، که تفکر یک مدیر جهادی و انقلابی باشد، اگر قرار است بخشدار و یا فرمانداری بر سر کار آید با این دو تفکر بر سر کار بیایند تا بتوانند مشکلات جامعه را به حداقل برسانند.
خطیب جمعه شهرستان هیرمند گفت: اقتصاد مقاومتی همچنین با حضور و مطالبه مردم از مدیران محقق می شود، این دو وظیفه اصلی امروز مردم است، مردم تلاش کنند و عمده فعالیت خود را به سوی اقتصاد مقاومتی سوق دهند.
وی گفت:دولت امروز باید به دین مردم حساس باشد، بشر آزاد است ، اما این آزادی تا به کجا، آیا در مجلس موسیقی هر فردی هر کاری که دلش می خواهد باید انجام دهد، این برخلاف قوانین اسلامی و انقلابی ما است، لذا دولت باید در این موضوع ورود پیدا کند.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: باید به مساجد رسیدگی و آنها را تقویت کنیم، همه ی شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی از مساجد بیرون آمدند، توجه به مسجد ، شهید حججی ها را بوجود خواهد آورد.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: برخی از مدیران بذر نا امیدی در دل مردم می کارند، در شهرستان هیرمند باید مردم را بسوی دامپروری گرایش داد، تهیه علوفه دام را از روش سنتی به صنعتی تبدیل کنیم تا دامدار بتواند هزینه کمتری را برای کشت علوفه دام مصرف کند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428492
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی