۰
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
امام جمعه هیرمند:

کابینه دولت جدید تفکر جهادی و انقلابی داشته باشند/وظیفه دولت ایجاد اشتغال است

امام جمعه هیرمند گفت: لیست پیشنهادی دولت برای کابینه ، که قرار بود رو به جوانگرایی برود اکنون پیرتر از دوره قبل شده است، که این کار را برای جوانان سخت تر خواهد کرد.
گزمه
گزمه
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: دولت باید کسانی را برای کابینه خود در نظر بگیرد که تفکر انقلابی و جهادی داشته باشند.
وی افزود: لیست پیشنهادی دولت برای کابینه ، که قرار بود رو به جوانگرایی برود اکنون پیرتر از دوره قبل شده است، که این کار را برای جوانان سخت تر خواهد کرد.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: حال که کابینه ی دولت پیرتر شده است باید مدیران میانه را برای جوانان در نظر بگیرند، مثلا فرمانداران، استانداران و یا بخشداران را از میان افراد جوان با تفکر جهادی و انقلابی انتخاب کنند.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: اینکه دولت افرادی از جناح خود و همسوی افکار حزب خاصی برای کابینه انتخاب کند به ضرر کشور خواهد شد، وطییفه وزرا اشتغال زایی برای جوانان و افراد بیکار جامعه است.
وی تصریح کرد: مهمترین معیار در انتخاب مدیران بومی بودن آن مدیر است، اگر مدیر بومی در راس یک اداره که با مشکلات آن آشنایی کامل دارد قرار گیرد می تواند در راستای محرومیت زدایی گام بندی بردارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428325
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی