۰
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
مرکز کاهش آسیب ترنم زندگی برگزارکرد؛

فراموشی چند ساعته اعتیاد در میان جشن و سرور

مسئول موسسه گذری کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان گفت: برگزاری مراسمات جشن برای خانواده هایی که دچار اعتیاد هستند ، می تواند درصدی از افسردگی آنان را برطرف و جامعه شاد را به آنان معرفی کند.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) مراسم جشنی در موسسه گذری کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان برگزار شد.

فاطمه لشکری مسئول موسسه گذری کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان هدف از برگزاری این جشن ها را شادی بیماران دانست افزود: افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند ناخوداگاه به تنهایی و افسردگی مزمن دچار می شوند.

وی افزود: برگزاری این نوع شادی ها برای خانواده هایی که دچار اعتیاد هستند ، می تواند درصدی از افسردگی آنان را برطرف و جامعه شاد را به آنان معرفی کند، حتی در برخی از اوقات تجمع برخی از معتادان در کنار هم می تواند انگیزه ای برای ترک آنان ایجاد کند.

مسئول موسسه گذری کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان خاطرنشان کرد: این موسسه جهت جلوگیری از بیماری های واگیردار از جمله ایدز، هپاتیت و ... تاسیس شده است کلیه خدمات آن به معتادان رایگان می باشد.

لشکری تصریح کرد: نواختن ساز محلی سیستانی ،صرف ناهار و بازی هایی جهت ایجاد شادی در کودکان از جمله برنامه های این جشن در موسسه گذری کاهش آسیب ترنم زندگی سیستان بود.
 


کد مطلب: 428490
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی