۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی :

مردم نگران بازگشایی بازارچه های مرزی نباشند

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت:بحث بازگشایی بازارچه های مرزی بر عهده دولت است اما بنده این موضوع را بارها در مجلس و همچنین با وزیر کشور مطرح کرده ام و این قول را به مردم می دهم که بازگشایی بازراچه های مرزی را از درون استان و یا از تهران پیگیری خواهم کرد مردم نگران بازگشایی بازارچه های مرزی نباشند.
دهمرده
دهمرده
حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی  و روشنگری  مردم شهرستان هیرمند گفت: اگر هر یک از مسئولین ذر جایی  که دارند وظایف خود را انجام دهند وظعیت مطلوبی در استان شکل می گیرد.

وی افزود: بزرگراه دوست محمد به زابل در زمانی که بنده به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان به مردم خدمت می کردم کلنگ زنی شد؛ گه پس از آن به فراموشی سپرده شد اما اکنون با پیگیری بنده مجددا احداث آن آعاز شده است.

دهمرده خاطرنشان کرد: بعضی از مسئولیین بستر خدمت به مردم را اشتباه گرفتند؛ برای نهاد مقدس سپاه پاسداران گردن کشی می کنند اما برای عده ای خارجی که خلق و خوی انها شیطانی است سر تعظیم فرود می آورند .

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت مکلف است در سال 96 جهت تثبیت استمرار و افزایش حق ابه ایران از رودخانه هیرمند اقدام سیاسی اقتصادی و عمرانی لازم را در چهارچوب اعتبارات منصوب به عمل آورد ؛ این متن در روزی که رئیس جمهور برای افتتاح گاز به زاهدان مراجعه کرده بود در مجلس قانون شد اما عده ای از همشهری های ما ادعا کردند که شما با رئیس جمهور در زاهدان همراه نشدید؛ اگر در مجلس خدمت به مردم را رها کنیم و با رئیس جمهور هم قدم شویم چه کسی این موضوعات را در مجلس مطرح کند.

وی گفت: بحث حق آبه هیرمند با پیگری بنده برای اولین بار در کتاب قوانین ایران به چاپ رسید که هیچ فردی نمی تواند این قانون را برگرداند.

نماینده شهرهای زابل هیرمند زهک هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم باید بقیه نمایندگان را در دوره های بعدی به چالش بکشانند و از آنها بپرسند که شما در مجلس چه کرده اید؟ چند قانون در مجلس به ثبت رسانده اید ؛ برخی از نمایندگان در مجلس خود را از یاد می برند.

دهمرده همچنین اظهار کرد: نماینده باید تصویر و چهره شهرش را با بکارگیری علم و منطق عوض کند؛ زیرا حقه بازی و شیاد بازی در این راه جایگاهی ندارد.

نماینده مردم سیستان همچنین ابراز داشت: بحث بازگشایی بازارچه های مرزی بر عهده دولت است اما بنده این موضوع  را بارها در مجلس و همچنین با وزیر کشور مطرح کرده ام و این قول را به مردم می دهم که بازگشایی بازراچه های مرزی را از درون استان و یا از تهران پیگیری خواهم کرد مردم نگران بازگشایی بازارچه های مرزی نباشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428077
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی