۰
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
امام جمعه موقت هیرمند:

صدام؛ درس عبرتی برای دشمنان ایران است

امام جمعه موقت هیرمند گفت: هشت سال دفاع مقدس باید درس عبرتی بشود برای همه ی کسانی که می خواهند به ایران ضربه بزنند.
ظریف
ظریف
به گزارش ندای هیرمند؛ نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت هیرمند در مصلی الغدیر برگزار شد.
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی در خطبه های این هفته از شهرستان هیرمند گفت: صدام ملعون بدون اعلام جنگ یک تهاجم وسیعی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا در واقع آن وعده هایی که به اربابان خود داده بود بتواند عمل کند.
وی افزود: با حضور نیروهای مردمی و بسسیحی و همچنین جوانان ایران اسلامی صدام این آرزو را به گور برد.
امام جمعه موقت هیرمند گفت: هشت سال دفاع مقدس باید درس عبرتی بشود برای همه ی کسانی که می خواهند به ایران ضربه بزنند.
حجت الاسلام ظریف صیادی تصریح کرد: حتی در هنگام جنگ نیروهای ایران سیم خاردار خود از کشورهای دیگر وارد می کردند اما اکنون قدرت دفاعی ایران به گونه افزایش یافته است که حتی می تواند کشورهای منطقه را نیز مسلح گرداند.
وی بیان داشت:‌کسانی که امروز منطقه را نا امن کرده اند باید از صدام درس بگیرند و عاقبت او را به یاد آورند.
امام جمعه موقت هیرمند اظهار داشت: یکی از حسانت انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه است؛ پیامبر در روز جمعه و پس از ورود به مدینه اولین نماز جمعه را اقامه کرد و مردم را با نماز جمعه آشنا کرد.
وی ادامه داد : در ایران نیز نماز جمعه در دانشگاه تهران در سال 1358 توسط آیت الله طالقانی اقامه شد؛ یکی از اثرات نماز جمعه این است که مردم در اجتماع عمومی حضور پیدا می کنند و با دین خود آشنا می شوند.
خطیب جمعه موقت هیرمند ابراز داشت: از اهمیت نماز جمعه همین بس که خداوند در قرآن بر اهمیت  نماز جمعه تاکید کرده است.
حجت الاسلام ظریف صیادی گفت: داعش در عراق دارد نفس های آخر را می کشد ؛ هدف از تاسیس گروهک های تکفیری توسط آمریکا و اسرائیل برای نابودیاسلام و ایران بود که خوشبختانه نیروهای مردمی عراق و سوریه انها را به بیرون راندند و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.
 
کد مطلب: 427994
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی