۰
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
امام جمعه موقت هیرمند:

مسئولین گول برجام را نخورند/آمریکا قابل اعتماد نیست

خطیب جمعه موقت هیرمند تاکید کرد: مسئولین باید هوشیار باشند آمریکا شیطان بزرگ است نمی توانیم با شیطان توافق کرد و به او امیدوار بود باید مواظب بود و گول این توافقات را نخوریم.
ظزیف
ظزیف
به گزارش ندای هیرمند ؛نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت شهرستان هیرمنتد درمصلی الغدیر برگزار شد.
حجت الاسلام ظریف صیادی در خطبه های نمازه جمعه گفت: امام زاگان سفیران فرهنگی اسلام ناب محمدی هستند.
وی افزود: این بزرگوارانی که یا به اختیارخود و یا تحت فشار حاکمان ظالم وارد ایران شده اند و مردم ایران با آغوش باز آنها را در ایران پذیرایی کردند نعمت بزرگی برای مردم ایران هستند و باید از برکات معنوی آنها بهره مند شویم.
خطیب جمعه موقت هیرمند خاطرنشان کرد: شیر مادر در اسلام نیز مورد توجه قرار گرفته است ؛ اسلام تاکید می کند تا مادر به خوراک خود توجه داشته باشد تا شیر پاکی را بتواند به فرزند خود بدهد.
وی گفت: بسیاری از بیماری ها نیاز به تزریق خون دارند لذا اهدا خون اهدا زندگی است کسانی که این عمل خداپسندانه را اجرا می کنند در حقیقت کاری بزرگ و ارزشمند را انجام داده اند.
حجت الاسلام ظریف صیادی خاطرنشان کرد:  حادثه هفتم تیر 1360 پیامد های مختلفی در پی داشت که یکی از آنها فرار بنی صدر و مسعود رجبی از ایران بود.
وی بیان داشت: سازمان مجاهدین خلق درنظر داشتند تا یک حمله نظامی داشته باشند اما درایت نیروهای انقلابی را که دیدند دست به کارهای تروریستی زدند.
وی بیان داشت: هدف آنها بی ثبات کردن و بی آینده کردن انقلاب اسلامی بود ؛ اما این  خدا بود که انقلاب اسلامی را نجات داد و منافقین نیز با بی آبرویی به فرانسه فرار کردند.
امام جمعه موقت هیرمند تصریح کرد: همه ی بدخواهان این نظام و انقلاب بدانند که سرنوشت آنها همانند بنی صدر و مسعود رجبی خواهد شد این انقلاب شجره طیبه ای است که با خون شهدا نوشته شده  و این انقلاب به انقلاب جهانی امام زمان (عج) متصل خواهد شد.
وی گفت: تحریم های جدید؛ بد عهدی آمریکا و زیر پا گذاشتن قانون چیز جدید برای آمریکا نیست آمریکا دلسوز ملت ایران نیست و نخواهد بود ما از ابتدای انقلاب تحریم بودیم و این تحریم ها  نتوانسته است در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران تاثیر بگذارد.
خطیب جمعه موقت هیرمند تاکید کرد: مسئولین باید هوشیار باشند آمریکا شیطان بزرگ است نمی توانیم با شیطان توافق کرد و به او امیدوار بود باید مواظب بود و گول این توافقات را نخوریم.
انتهای پیام/
 
 
 
 
کد مطلب: 428031
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی