۰
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
امام جمعه موقت هیرمند: 

دوران امام صادق (ع) تاریخ طلایی مذهب تشیع است

 امام جمعه موقت شهرستان هیرمند گفت: مکتب امام صادق (ع) و پرورش شاگردانی موفق در دامان این امام (ع) باعث شد تا دوران طلایی شیعه رقم بخورد.
شهادت
شهادت
به گزارش ندای هیرمند؛ در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام مردم مرزدار شهرستان هیرمند با حضور در مراسم سینه زنی، برای آن امام معصوم عزاداری کردند.
در این مجلس حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت شهرستان هیرمند گفت: مکتب امام صادق (ع) و پرورش شاگردانی موفق در دامان این امام (ع) باعث شد تا دوران طلایی شیعه رقم بخورد.
وی افزود:راه و روش امام صادق (ع) در حقیقت ادامه دهنده راه پدر بزرگوار ایشان امام باقر(ع) است، علم و پژوهش این دو امام بزرگ باعث شده تا دانشمندان زیادی از مکتب امام صادق رشد و پرورش یابند.
امام جمعه موقت شهرستان هیرمند بیان داشت: بسیاری بر این باور هستند که فعالیت‌های علمی امام صادق(ع) در زمینه‌های فقهی و دینی بوده است، در حالی که امام صادق(ع) در زمینه طب، نجوم، زیست، شیمی و غیره فعالیت‌های علمی فراوانی کردند.
 
 


 
کد مطلب: 427991
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی