۰
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴

کاهش 13 درصدي سرقت‌ها و دستگیری 103 سارق در ايرانشهر

فرمانده انتظامي ايرانشهر از اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي در این شهرستان، کاهش 13 درصدي سرقت‌ها و دستگیری 103 سارق در اردیبهشت ماه سال جاري خبر داد.
س
س
به گزارش ندای هیرمند، دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 103 سارق حرفه ای در اردیبهشت ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 13 درصدی سرقت ها و افزایش 17 درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به کشف 82 فقره انواع سرقت تصریح کرد: با اجرای طرح های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 242 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
جلیلیان ضمن اشاره به کاهش 43 درصدی قتل های مسلحانه و کاهش 100 درصدی قتل های عادی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به دستگیری 4 قاتل مسلح و تحویل به مراجع قضایی شدند.
این مقام مسئول با اشاره به افزایش 85 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف 5 تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته کشف کردند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 219 دستگاه خودرو و 131 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرده است.
انتهای پیام/3139
کد مطلب: 427244
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی