۰
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند:

سند2030 قطعاً نفوذ فرهنگی است

حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی گفت: به اجرا درآوردن سند 2030 در کشور به ضرر همه ی فرزندان ملت خواهد بود، انقلاب اسلامی یکی از بهترین نظام های آموزشی را در اختیار دارد و اجرای این سند در کشور دلیلی ندارد.
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند با بیان اینکه سند 2030 می تواند در روند آموزش تحصیلی بر مبنای دینی و اسلامی مخرب باشد گفت: این سند که با امضای مخفیانه برخی از مسئولین به امضا رسیده است می تواند آینده فرزندان ما را تحت تاثیر قرار دهد.
وی افزود: آیا دولت می تواند توجیهی برای امضای مخفیانه این سند که به طور کل فرزندان انقلاب را با مسائل غربی آشنا می سازد و زندگی آنان را در آینده تحت تاثیر قرار می دهد بیاورد؟
حجت الاسلام ظریف صیادی خاطرنشان کرد: مجلس با ورود به این موضوع به آن رسیدگی کند زیرا این سند در مجلس ارائه نشده است و فاقد اعتبار است.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: این سند قطعاً نفوذ فرهنگی است،  به اجرا درآوردن آن در کشور به ضرر همه ی فرزندان ملت خواهد بود، انقلاب اسلامی یکی از بهترین نظام های آموزشی را در اختیار دارد و اجرای این سند در کشور دلیلی ندارد.
وی اظهار کرد: به گفته امام خامنه ای رهبر کبیر انقلاب اسلامی این سند مسئله ای نیست که ایران تسلیم آن شود و به اجرا در آوردن آن قطعا مجاز نیست، و فرزندان ملت ایران نیز این روش آموزشی را قابل قبول نمی دانند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427129
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی