۰
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹

تجلیل از تعداد 120 معلم نمونه و برتر مدارس سطح شهرستان هیرمند به مناسبت هفته معلم

مراسم تجلیل از معلمین نمونه با حضور فرماندار،امام جمعه ، مدیران دستگاهای اجرایی و معلیمن برتر و نمونه در سالن آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد.
معلم
معلم
به گزارش ندای هیرمند، مراسم تجلیل از معلمین نمونه با حضور فرماندار،امام جمعه ، مدیران دستگاهای اجرایی و معلیمن برتر و نمونه در سالن آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در مراسم تجلیل از معلمان نمونه برتراظهار داشت: معلمین بزرگترین نقش را در شکل گیری فرهنگ اسلامی در جامعه امروز بشر دارند.
وی افزود: شرافت و برتری معلم زمانی ارزشمند است ،که بتواند شناخت خداوند و منزلت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را در وجود خود محقق سازد،چرا که معلمی شغل انبیاء الهی می باشد.
فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: تمامی کسب علم اگر برای  عبادت د ر راه خدا و شناخت بیشتر خداوند باشد ، با ارزش است.
وی افزود: معلمی یک شغل وحرفه نیست، بلکه معلمی ذوق وهنری توان مندی  می باشد، شغل معلمین همراه است با نیکی فراوانی که به دانش آموزان خود با درس دادن به آنها انجام می دهند.
حجت الاسلام  ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند  نیز در این مراسم گفت: امروزه اهمیت علم و دانش بر هیچ کسی پوشیده نیست و همگان بر این امر تاکید فراوانی دارند.
وی افزود: دین مبین اسلام آن ارزشی را که به مقام علم داده است در دیگر ادیان مشاهده نمیشود و اسلام تنها دانشی را علم می داند که انسان را به توحید و خداوند متعال نزدیک کند.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: آن علمی ارزشمند است که باعث معرفت و شناخت بیشترانسان  به توحید شود و خد اوند متعال طالب علم را دوست دارد.
وی تصریح کرد: شغل معلمی آن زمانی با ارزش است که بتوانیم دانش آموزانی با سعادت، انقلابی و پیرو ولایت پرورش و تربیت دهیم تا ادامه دهنده راه و روش شهدای گرانقدر باشند.
 
در پایان این مراسم از تعداد صدو بیست معلم برتر و نمونه مدارس سطح شهرستان هیرمند با اهداء لوح تقدیر وتشکر به عمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 427048
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی