۰
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

جذب بازماندگان از تحصیل الویت آموزش و پرورش است

سارانی گفت: با توجه به رشد پیشرفت تحصیلی در این منطقه الویت اول آموزش و پرورش همچنان شناسایی بازماندگان از تحصیل و جذب آنان به مدارس خواهد بود.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند، به مناسبت آغاز فصل بهار مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش هیرمند ضمن تبریک آغاز فصل بهار گفت: در آغاز سال جدید باید از همه ظرفیت ها در جهت تعلیم تربیت دانش آموزان منطقه هیرمند استفاده کرد.
وی افزود: با توجه به رشد پیشرفت تحصیلی در این منطقه الویت اول آموزش و پرورش همچنان شناسایی بازماندگان از تحصیل و جذب آنان به مدارس خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند اذعان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی نیز بسیاری از دانش آموزان با توجه به علاقه شدید به تحصیل از درس غافل نبوده اند و آمادگی خود را جهت ادامه سال تحصیلی حفظ کرده اند.
وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش هیرمند در ایام نوروزی آمادگی اسکان مسافرین نوروزی را داشته است گفت: در ایام تعطیلات نوروز دو مدرسه شهید بهشتی و شهید محلاتی آماده پذیرایی مهمان های نوروزی بوده اند که در این ایام به صورت محدود از مهمان های نوروزی پذیرایی کرده اند.
 

 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426774
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی